Leetrune Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 kamelon lakk ja, det er flere lakker som er silhouette oppå hverandre tror jeg.. det hadde vært rått Lenke til kommentar
Shader Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 De playstation kabinettene de har på frozencpu var jo sinnsykt kule da! Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Vurderer også å kjøpe en x-box og modde den litt også. Xbox kan du åpne og fylle med ved også tenne på xbox er no møkk Kan du begrunne det litt tror du? Jeg er en av de som faktisk har XboX, og jeg er fornøyd.. Det som er gøy med XboX er at den faktisk er bygget opp på akkurat samme måte som en pc Hvis jeg ikke husker feil er det p3 700mhz og gf4 ti4600 i bånn... pluss 64 RAM ^^ Hadde vært gøy å prøve å bytte ut RAMmen og CPUen så den ble raskere, men likevel få den til å funke som en XboX.. jeg bare liker ikke xbox! de har i tillegg en helt forferdelig håndkontroll i tillegg er den stygg og den har ikke så mange kule spill som playstation xbox playstation xbox er så j***li mye bedre enn playstation 2!!! den playstation 2'en din kan du hive i dass! :!: Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 JA!! Xbox er mye bedre enn "play"station 2 OnTopic: Hva med å lakere den i flere lag(som nevnt) å sette inn blå katode+plexi+ lysende BLÅ vifte osv. kjøre ett theme på den liksom Lenke til kommentar
Shader Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Kan dere diskutere "XboX vs. Playstation 2" et annet sted? Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Kan dere diskutere "XboX vs. Playstation 2" et annet sted? det er jeg faktisk ganske enig i, men når diskusjonen først var igang, måtte jeg bare slenge inn en kommentar Lenke til kommentar
e321 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Sorry men bare måte svare jeg også Er ps2'n moddet i det siste ? legg ut bilder da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Sorry men bare måte svare jeg også Er ps2'n moddet i det siste ? legg ut bilder da Ide å lese litt? Han har flere ganger sakt at det blir en stund til han skal begynne. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Kan dere diskutere "XboX vs. Playstation 2" et annet sted? det er jeg faktisk ganske enig i, men når diskusjonen først var igang, måtte jeg bare slenge inn en kommentar diskusjonen sluttet for 3 måneder siden din sugg. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hmm. Høsten er snart midtveis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå