Erijk Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei nå sitter jeg forran denna pcn, og tenkte har ikke installert service pack en enda, hva er vitsen med det ? noen som kan forklarer, gidder ikke installere den visst det ikke gjør noe spesielt liksom Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 En hel haug med security patches og bugfixes. Noe annet enn det er det vel ikke. Anbefaler deg å gjøre det. Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Blant annet støtte for USB2.0 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Installerer du ikke SP1, så får du nok virus etter en liten stund, med mindre datamaskinen din ikke er tilkoblet Internett og er totalt isolert. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Instaler den... Tar ca 30min.... det er verd det.... ( se lenger opp ) Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Ta stikker jeg og oppdaterer denna driten da.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som Hvilket skjermkort skal jeg velge? hører åpenbart hjemme under skjermkort kategorien, om den blir postet i Annet om hardware blir den så stengt og flyttet til Feilpostet. Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter -knappen og ber om evt. flytting av tråden. Stenges pga feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg