petterg87 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Dette virker sikkert rart men jeg vil ha evnen til å skifte mellom audigy 2 zs og et eldgammelt sb ensoniq 128, grunnen er at jeg vil høre hvor ræva de gamle korta er. Jeg kan gjøre dette ganske enkelt ved å deaktivere audigy 2 lyddriveren og restarte, dette tar imidlertid veldig lang tid (restart av win2k,grusomt ) noen som vet hvordan? Det er litt rart at jeg har dette problemet i det heletatt, jeg tror at eax consolen eller noe blokkerer alle andre lydkort. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Du kan velge hvilket lydkort du vil bruke i f.eks. i innstillingene til winamp (output, directsound, device). Evt. endre standardenhet i kontrollpanel->lyd og lydenheter->lyd for å endre aktivt lydkort i spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Jeg kjøpte det samme kortet som du har på elkjøp bare for å teste det. Det kortet jeg har nå er et 4-5 år gammel creative kort. Jeg merket ikke noe forskjell.... Men når jeg skulle bytte lydkort deaktiverte jeg det ene og aktiverte det andre bare....ikke noe restarting. Edit: så ikke at du hadde win2k....du slipper hvertfall å restarte med winXP. Endret 10. juni 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå