zenzor Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei. jeg plages med at en mappe er meget treg å komme inn på i utforsker. Det som er merkelig er at dette gjelder bare en mappe. hva kan det være? Kjører winxp pro, Seagate s-ata 120 gig. disk. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Noen filmer i den mappen? -KJ Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 er det ekstremt mange og store filer der? Lenke til kommentar
zenzor Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Jepp ganske mange store filer der. 20 sekunder er vel litt drøyt alikevel, er det ikke? Har ikke hatt det problemet med tillsvarende mapper før. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 kommer helt ann på RAM og CPU også ! men siden det er så mye, har det kanskje ikke så mye å si ! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Kan det være dette her som er problemet? Hvilke maskinspecs har du? Lenke til kommentar
KriB Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 En veldig enkel løsning på problemet som jeg har gjort er å velge en annen måte å vise innholdet i mappen på. Dvs, man høyreklikker og under "Vis?" (jeg tror det er vis, sitter på jobb nå) og velger å vise filene som "liste" og ikke "detaljer". Dette fungerer knirkefritt. Da får man frem alle filnavn ol med en gang, og systemet bruker ikke ressurser på å finne ut fillengde, bildestørrelse osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå