Hidden Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Zailer mailet meg med kommende filmer, og "Taken" skal jeg absolutt ha. Serien koster altså 679,- med frakt når jeg bestilte med VISA kort, forhåndsbestilling. Bare lurte på om det var en grei pris? Frakten ble bare 30,- da jeg som sagt bruker VISA kort, tror det er høyere ellers (?). BTW - har noen tips om andre gode kommende eller nye sci-fi filmer / serier? Det markedet er jo like fuktig som Sahara midtsommers.. med unntak av utrolig dårlige filmer. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Du får tak i Taken på play.com til 25£, ca 300 kroner. pluss at du må ut med ca 160 kroner til tollvesnet, så da blir det ca. 460 NOK. Du sparer med andre ord mye på å kjøpe taken fra play. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) *dobbelpost* Endret 10. juni 2004 av Scrim Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Takk for tipset, tenkte selvfølgelig ikke på Play.com - på tross av at jeg har kjøpt rundt 80 filmer, spill og musikk der Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Uten hensikt å være frekk, men er det ikke litt sent å spør om bra\dårlig pris etter kjøp? Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Takk for tipset, tenkte selvfølgelig ikke på Play.com - på tross av at jeg har kjøpt rundt 80 filmer, spill og musikk der Avbestill den fra det firmaet du bestilte fra, hvis det er mulig. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg går utfra at den serien du bestilte ikke har norsk tekst? Er det noen som selger serien med norsk tekst? Lenke til kommentar
Raggis Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det er release på den nordiske sone2 versjonen 16. juni... F.eks cdon.com selger den for 469,-. Den har svensk cover, men norsk, dansk, svensk og finsk tekst. http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...uct&prod=309750 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det er release på den nordiske sone2 versjonen 16. juni... F.eks cdon.com selger den for 469,-. Den har svensk cover, men norsk, dansk, svensk og finsk tekst. http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...uct&prod=309750 re Raggis Takker så meget for tipset!!! Har vært på utkikk etter denne serien en stund nå og foretrekker norsk tekst. Har sendt bestilling. Totalt 498,- inkl frakt. Grei pris for en slik pakke. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Øh. Ifølge deres TOC må jeg avbestille INNEN 1 TIME... Never mind, kjøper det derfra da uansett. EDIT: Skulle jo sjekket før jeg bestilte, men jeg jobber så hardt for tiden at jeg nærmest faller i koma når jeg kommer hjem, og hjernen fungerer toppen 40% resten av kvelden.. Endret 11. juni 2004 av Hidden Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Denne serien/filmen.....noe bra? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Syns ikke den var så voldsomt imponerende, egentlig. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Ikke si det da! Men på den annen side - etter Band of brothers vil få eller ingen serier imponere meg like mye. Ihvertfall ikke på en god stund. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Har sett Taken og er ikke imponert. Synes storyen i perioder var altfor langtekkelig og kjedelig. Episodene varte i drøye 80 minutter og dette var altfor lenge. Heller ikke noe imponerende skuespillerprestasjoner, bortsett fra hun lille jenta som var hovedpersonen i de siste episodene. Angrer på at jeg kjøpte denne serien, tror aldri jeg kommer til å se denne igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå