Gå til innhold

Har bestilt "Taken", totalt 679,- - bra pris?

Hidden

Anbefalte innlegg

Zailer mailet meg med kommende filmer, og "Taken" skal jeg absolutt ha. Serien koster altså 679,- med frakt når jeg bestilte med VISA kort, forhåndsbestilling.

Bare lurte på om det var en grei pris? Frakten ble bare 30,- da jeg som sagt bruker VISA kort, tror det er høyere ellers (?).

BTW - har noen tips om andre gode kommende eller nye sci-fi filmer / serier? Det markedet er jo like fuktig som Sahara midtsommers.. med unntak av utrolig dårlige filmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er release på den nordiske sone2 versjonen 16. juni...

F.eks cdon.com selger den for 469,-. Den har svensk cover, men norsk, dansk, svensk og finsk tekst.

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...uct&prod=309750

re Raggis

Takker så meget for tipset!!!

Har vært på utkikk etter denne serien en stund nå og foretrekker norsk tekst.

Har sendt bestilling. Totalt 498,- inkl frakt. Grei pris for en slik pakke.

Lenke til kommentar

Øh. Ifølge deres TOC må jeg avbestille INNEN 1 TIME...

Never mind, kjøper det derfra da uansett.

EDIT: Skulle jo sjekket før jeg bestilte, men jeg jobber så hardt for tiden at jeg nærmest faller i koma når jeg kommer hjem, og hjernen fungerer toppen 40% resten av kvelden..

Endret av Hidden
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har sett Taken og er ikke imponert. Synes storyen i perioder var altfor langtekkelig og kjedelig. Episodene varte i drøye 80 minutter og dette var altfor lenge.

Heller ikke noe imponerende skuespillerprestasjoner, bortsett fra hun lille jenta som var hovedpersonen i de siste episodene.

Angrer på at jeg kjøpte denne serien, tror aldri jeg kommer til å se denne igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...