Micromus Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Har nettopp hatt muntlig eksamen i nyere historie, fikk 2 ! Har aldri vært så glad for en toer i hele mitt liiiv! Selv om han før meg faktisk fikk 6, jeg er så happy! Bergen City Neste Stopp GOD NATT GUTTA Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Skjønner at hvis du sliter i faget er glad for å stå! GO YOU! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 *sendes videre til gledesutbrudd* Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 For en nydelig dårlig karakter som til og med trekker ned landsgjennomsnittet. Kan ikke forstå hvordan du kan være stolt. Lenke til kommentar
Amesos Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Gratulerer da, selv om jeg fikk 5 på norsk muntlig på fredag da.... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 For en nydelig dårlig karakter som til og med trekker ned landsgjennomsnittet. Kan ikke forstå hvordan du kan være stolt. Hvis han sliter i faget, og ikke er så flink er det da flott at han sto, er det ikke? Hadde det ikke vært for at jeg tidligere har vært bannet for flaming av gnomer som deg skulle du fått høre litt av hvert nå. Hvem faen bryr seg om landsgjennomsnittet? Det er bare folk som deg (dessverre sikkert ganske mange av dem) som faen ikke har annet å bry seg om. Idiot. Micromus: Gratulerer! :mrgreen: Fikk selv 2+ på matte-tentamen, og ble dødsfornøyd! Jeg sliter litt i matte ja, men en 4+ i samfunnslære f.eks. blir jeg ikke fornøyd med. Alt kommer an på hva man er flink til. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ah, du er virkelig saklig. Historie er et fellesfag. Altså trenger man ikke annet enn å følge med i faget for å klare å få til en 4er. Slik er det bare. Alt annet skyldes giddalaushet. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ah, du er virkelig saklig.Historie er et fellesfag. Altså trenger man ikke annet enn å følge med i faget for å klare å få til en 4er. Slik er det bare. Alt annet skyldes giddalaushet. Og dette sier du fordi? Det er slik på skolen din, og da tror du det er slik over hele Norge? Du selv har hatt en lett lærer, hvor dette var tilfelle? Du er selv bare jævli glup, og tror da automatisk at slike ting er like lett for alle andre? NEWSFLASH: Det er det ikke. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Man trenger ikke lærer for å klare mer enn 2 i historie, bare så det er sagt. Dessuten er eksamen uavhengig av læreren og skolen - det er nettopp dette som er poenget med eksamen. Endret 14. juni 2004 av gspr Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Også? Er vel det man har lært gjennom hele året med læreren man skal testes i? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 eg fikk 6'er på KRL Muntlig eksamen.. Synes det var ganske bra.. 2'er.. Alså, du må da ha MOTARBEIDET sensoren for å få dårlig karakter.. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 trodde dette var et gledesutbrudd, ikke et krangleutbrudd ps. er enig med dimiles grattis Micromus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 eg fikk 6'er på KRL Muntlig eksamen..Synes det var ganske bra.. 2'er.. Alså, du må da ha MOTARBEIDET sensoren for å få dårlig karakter.. Det er et par hav av forskjell på ungdomsskole og videregående, gutten min. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 hmm.... Trodde det var snakk om ungdomskolen her eg... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 eg fikk 6'er på KRL Muntlig eksamen..Synes det var ganske bra.. 2'er.. Alså, du må da ha MOTARBEIDET sensoren for å få dårlig karakter.. Det er et par hav av forskjell på ungdomsskole og videregående, gutten min. Fikk 6er på begge muntligeksamenene mine på videregående, som jeg nettopp er ferdig med. 2HIE og 3FY. Jeg støtter påstanden om at du må omtrent motarbeide sensor for å få 2, hvis du kan emnet. Hvis du ikke kan emnet, er karakteren fortjent (selv om det er surt). Jeg har ingenting imot folk som får 2 - men å være glad for 2eren blir for teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå