Master Casemod Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) hei....lurte på om noen kunne si meg noe om dette koblingskjemaet.. http://www.overklokking.no/cooling/diverse...lingsskjema.gif hva skal hvor? jeg lurte osså på om noen kunne si hva jeg trenger og si åssn jeg skal koble alt dette sammen....skjønner ikke helt den guiden på ok.no noen som har mekka en viftestyring sjøl? tar imot alle gode tips Endret 10. juni 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 jeg har laget andre kretskort, men jeg greier ikke å laste det bildet, det må vere no feil Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 ok...men ikke kretskort....sånn som er mekka av en her på ok hvordan gør jeg d? Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ikke bruk den kretsen. No offense, men den suger. Bruk heller den her. Eneste er at de motstandene stemmer ikke. Må først finne ut åssen led du skal bruke og så regne det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå