hifiman Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Nå får intel problemer igjen : http://legitreviews.com/reviews/amd643800/ Endret 10. juni 2004 av hifiman Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 OMG, 939 har jo råå ytelse! Lenke til kommentar
Lore Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Er ikke en review av athlon 64 3800 litt gammalt nytt ? Tror nok at for de fleste så var ytelsen på socket 939 prosessorene til amd en aldri så liten skuffelse, for ikke å snakke om den høye prisen. Tror ikke du skal bekymre deg for at Intel får problemer, da mange (inkludert folk på forumet her) sverger til intel chipsett pågrunn av stabilitet og lite problemer. Om en liten stund får folk et par flere grunner til å velge Intel da de er først ute med chipsett som støtter pci ekspress og HD audio. Så har jo vi alltids hyperthreading som intel folket sier at "gir en mindre hakkete" opplevelse. Om amd solgte en prosessor som hadde 50% bedre ytelse i alt og var halvparten så dyr som intels så ville nok ikke intel lidd noen nød, desverre.(litt overdrevet) Endret 10. juni 2004 av Lore Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 å det skal bli moro når det endelig kommer ut! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tror nok at for de fleste så var ytelsen på socket 939 prosessorene til amd en stor skuffelse, for ikke å snakke om den høye prisen. Skuffende ytelse? Den var omtrent like bra som FX-53... Desutten klokker denne ganske bra even. Lenke til kommentar
Lore Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Nikkor: Ytelsen er bra, men ikke akkurat noe å hoppe i taket for. Skal ta å forandre det som står til "en aldri så liten skuffelse" i stedet for "en stor skuffelse". Når det gjelder klokking så syns jeg ikke at fra 2.4Ghz til 2.6/2.7Ghz er så stor økning av frekvensen. Er bare 8.3% til 12.5% høyere det om jeg ikke regner helt feil. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 for å si det jeg mener har AMD eid intel i hele vinter med 64 bit og 3400+ !!! Lenke til kommentar
Shader Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 for å si det jeg mener har AMD eid intel i hele vinter med 64 bit og 3400+ !!! Jeg er enig med deg der... Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 for å si det jeg mener har AMD eid intel i hele vinter med 64 bit og 3400+ !!! Jeg er enig med deg der... og da har intel fans ikkeno å si imot Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvorfor kjøpe AMD når man er fornøyd med Intel P4 Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvorfor kjøpe AMD når man er fornøyd med Intel P4 AMD er billigere? Lenke til kommentar
martiol Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Tror nok at for de fleste så var ytelsen på socket 939 prosessorene til amd en aldri så liten skuffelse, for ikke å snakke om den høye prisen. Var det noen som forventet høyere ytelse pga ny plattform? Hmm hvor skal den ytelsen komme fra. Det er bare standaren det endres på, prosess og chipsett er stort sett det samme. Det blir som å forvente seg en ytelses økning på PCIe når det kommer. Folk flest vil jo ikke merke noen forskjell. EDIT: Packetloss mellom hjernen og fingrerne.... Endret 10. juni 2004 av martiol Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 La nå de som sverger til Intel og ditto AMD gjøre akkurat det de vil. Trenger ikke komme med påstander tatt rett utifra gutterommet og være rene Athlon64-Misjonærer hele gjengen. Gjelder Intel gutta oxo! Tror dere vireklig dere har sett toppen av Pentium kaka? Heh.. langt igjen til kremen der ja.. Å ja, jeg kom ikke på noen bedre metafor i farten Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Er det ikke slikt at P4 er den beste overklokkeren og AMD er det billigste alternativet? Lenke til kommentar
martiol Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det finnes ikke noe endelig svar på det.... A64 klokker ganske bra, P4 har jo vært oppi 5GHz.... Når det gjelder ytelse er vel overklokka A64 raskest? (Sier jeg uten å kunne backe det opp, kan sikkert lete frem noe...) Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det finnes ikke noe endelig svar på det.... A64 klokker ganske bra, P4 har jo vært oppi 5GHz.... Når det gjelder ytelse er vel overklokka A64 raskest? (Sier jeg uten å kunne backe det opp, kan sikkert lete frem noe...) jaja men 5Ghz var jo med extrem kjølings system som gass! har hørt snakk om at en japanser har klart 3614mhz nå med en socket A prossesor.det er brukbart det også! Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 det som er litt dumt med alle sånne diskusjoner ("amd vs intel") er at alle er så partiske at det aldri blir en "realistisk" diskusjon ut av det... Er for mange amd og intel "misjonærer" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå