Gå til innhold

SE K700 vs Siemens M65 - Vanskelig valg!

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har sperret øynene opp nå igjen, siden K700 fikk 40 Mb minne, og spørsmålet blir vell egentlig, TRENGER jEG deT ? .. Det min mobil skal brukes til, er litt bilder, en ringetone ( .wav ) og sms / kontakter, trenger jeg 40MB, eller klarer 11MB seg lenge? Synes M65 er stiligere, mye billigere og + ved støtsbeskyttelse.. uff..

Help me, takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okei.. bare antok det pga T610 > T630 og at jeg antok at den og var basert på E100 plattformen.. da trodde jeg de ville beholde skjermen..men du vet nok bedre enn meg :p de bruker nok bare "strippet versj av K7" pga PR :) hvor mye er forskjellig da vil du si? er det samme skjerm som T630? isåfall ville ikke jeg gitt nesten 3 lapper..

Lenke til kommentar
Av k700 og M65 bør du velge K700. Du kan da legge inn omtrent 10 mp3'er som er omtrent 45 min. musikk. K700 kan også ta megapixelbillder (interpolert) og disse bildene blir faktisk ikke så dårlige...

Ehm, ekke noe som heter megapixel kamera på K700 da, dessuten trenger jeg ikke MP3. skal kjøpe M65 til uka :)

Lenke til kommentar
Av k700 og M65 bør du velge K700. Du kan da legge inn omtrent 10 mp3'er som er omtrent 45 min. musikk. K700 kan også ta megapixelbillder (interpolert) og disse bildene blir faktisk ikke så dårlige...

Ehm, ekke noe som heter megapixel kamera på K700 da, dessuten trenger jeg ikke MP3. skal kjøpe M65 til uka :)

Det var ikke det han heller. K700 har VGA kamera men software'n til K700 kan interpolere bildene til megapixelbilder som faktisk ikke blir så dårlig kvalitet på

Endret av sew
Lenke til kommentar

Ok, men jeg vil fortsatt ikke betale 3800,- for en mobil, synes det er for mye.. Dessuten synes jeg at bildekvaliteten på St55/60 er mer en bra nok, og regner med at M65 ikke er dårligere. OG det holder for meg :) er ikke så kravstor av meg egentlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...