Gå til innhold

Hvilken mobil: SE K700 eller Nokia 6230?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på hvem av disse som er det beste valget og hvorfor. Hva er din personlige mening?

Jeg synes skjermen på K700 ser veldig flott ut, men den har ikke minnekort noe som 6230 har. Derfor heller jeg litt mot K700 da jeg synes det er tilstrekkelig med 40 MB minne.

Jeg har ikke noe imot å vente på K700.

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil foreslå det samme, men til syvende og sist er det jo du som avgjør da.. For min del er det plastfølelsen til nokia, og den generelle lave oppløsningen/kvaliteten til skjermene, og designet generelt som gjør at jeg velger SE K700.. Den er bare lekker. :yes:

Lenke til kommentar
den generelle lave oppløsningen/kvaliteten til skjermene

Kunne ikke vært mer enig. Jeg har et par kompiser som har 6230 å de er ikke noe særlig å se på bilder eller film med, skjermen holder rett og slett ikke til det.

Typisk nokia med andre ord. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Nokia bommet stygt med skjermstørrelsen til 6230, syns jeg. Hadde den hatt en skjerm omtrent like kul som k700 hadde den blitt en bestselger.

K700 har pent utseende og stor skjerm. Minnet er et problem hvis du ville ha den som mp3-spiller, men radio tar nok over mye der (tror jeg).

Også liker jeg ikke Nokia. Ikke egentlig Siemens heller. Dumme selskaper.

Men, så er jo k700 foreløpig veldig dyr, da. Hadde håpet at prisen skulle komme seg halvveis ned til 3000, minst.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt K700 selv, og det er pga t jeg liker SE, og synes den har veldig bra utseende..også bryr det ikke meg så mye med minnekort.. har da plass til noen sanger + at du har radio..ellers en Konge tlf.. BengalBoy i Howardforums som etterhvert er blitt ganske kjent med en tråd som har 105000 views nå, lovpriser den nærmest.. han er veldig begeistret og fornøyd med den.. jeg hadde aldri giddet å bruke 3,5 - 4 lapper på en 6230 med den skjermen der og kjedelig os..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...