Gå til innhold

xp-m 2400 / 2500+

Alieu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte en 2400 xp-m w35 på mandag, skal hente den på postkontoret senere i dag.

Edit : Har aldri hatt noen problemer med itbutikken jeg. Bestilte for 22 måneder siden feil hovedkort til di, sendte det tilbake, etter ca 3 uker fikk jeg pengene på konto.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Den sendes fra Danmark, ja..

tar det en uke ? en måned ? et år ?

noen som har erfaring med itbutikken ?

Itbutikken går for å være de med dårligst omdømme her på forumet, så det er en butikk man holder seg unna. Men i dette tilfellet har du vel ikke noe valg. Det er vel kun de som fører XP-m desverre. Et alternativ er å sende mail til andre butikker og høre om de kan skaffe prosessoren.

Uansett, skjekk ut webshopguiden hvis du vil vite mer.

Lenke til kommentar

På min konto inne på itbutikken står det som følger: xp-m 2400+, den er på lager, orderen har blitt registrert og at produktet har blitt sendt.

Alt var markert med grønnt.

Bare den kommer i løpet av neste uke er jeg fornøyd.

Håper det er en 35w :D

Jeg bestilte den billigste av dem.

Lenke til kommentar

XP-M på mamoz også? Fant den ikke, jeg.. Tok ikke så lang tid for meg når det stod at produktet var sendt. Bare noen dager etter som jeg husker..

Den billigste er desverre ikke 35 W.. 35 watteren heter FJQ4C 45 watteren heter FQQ4C

Lenke til kommentar

Hvis du bestile den billigste er det ikke 35W tror jeg, som oftest er den dyarest av de to modellene. Har aldri sett at 35W er billigst iallfall. Steppinga må slutte på FJQ4C for at det skal være 35W versjonen..

Kan jo håpe at de plukker ut feil CPU ?? hehe :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...