Alieu Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 noen som vet hvor jeg kan finne en slik ? eller er det noen som har en slik å selge ? Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Prisguiden er en fin ting: https://prisguiden.no/fritekst_sok....emin=&pricemax= Så du finner dem på http://www.itbutikken.no/ Endret 10. juni 2004 av insider Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 hva er leverings tiden fra itbutikken ? de har cpu'n på lager og den er fakturert. Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 sendes prosessoren fra danmark ? Lenke til kommentar
moray Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Den sendes fra Danmark, ja.. Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Den sendes fra Danmark, ja.. tar det en uke ? en måned ? et år ? noen som har erfaring med itbutikken ? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Bestilte en 2400 xp-m w35 på mandag, skal hente den på postkontoret senere i dag. Edit : Har aldri hatt noen problemer med itbutikken jeg. Bestilte for 22 måneder siden feil hovedkort til di, sendte det tilbake, etter ca 3 uker fikk jeg pengene på konto. Endret 11. juni 2004 av Malvado Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Den sendes fra Danmark, ja.. tar det en uke ? en måned ? et år ? noen som har erfaring med itbutikken ? Itbutikken går for å være de med dårligst omdømme her på forumet, så det er en butikk man holder seg unna. Men i dette tilfellet har du vel ikke noe valg. Det er vel kun de som fører XP-m desverre. Et alternativ er å sende mail til andre butikker og høre om de kan skaffe prosessoren. Uansett, skjekk ut webshopguiden hvis du vil vite mer. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg bestilte nettopp på Mamoz , men der er det bestillingsvare og det tar ca 1 uke. Gleder meg til å teste OC med denne CPU'n Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 På min konto inne på itbutikken står det som følger: xp-m 2400+, den er på lager, orderen har blitt registrert og at produktet har blitt sendt. Alt var markert med grønnt. Bare den kommer i løpet av neste uke er jeg fornøyd. Håper det er en 35w Jeg bestilte den billigste av dem. Lenke til kommentar
moray Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 XP-M på mamoz også? Fant den ikke, jeg.. Tok ikke så lang tid for meg når det stod at produktet var sendt. Bare noen dager etter som jeg husker.. Den billigste er desverre ikke 35 W.. 35 watteren heter FJQ4C 45 watteren heter FQQ4C Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hvis du bestile den billigste er det ikke 35W tror jeg, som oftest er den dyarest av de to modellene. Har aldri sett at 35W er billigst iallfall. Steppinga må slutte på FJQ4C for at det skal være 35W versjonen.. Kan jo håpe at de plukker ut feil CPU ?? hehe Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Selv om det er en 45w burde jeg klare ok overklokking. med tanke på at den overklokking.no testa var en 45w. xp-m 2500+ vel og merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå