Gå til innhold

Nikon Coolpix 3200(LP Norsk?)

Anbefalte innlegg

Jeg ser på mpx.no at Nikon Coolpix 3200 er utsolgt, men at de har en såkalt "LP Norsk" version på lager. Noen som kan gi meg et FASIT svar på hva forksjellen er? Etter mine øyne ser det ut til at kameraet leveres uten lader og oppladbare batterier, noe som er kjipt nok, men ikke et alvorlig problem. Noen som vet?

Hva vil det feks si at det er LP "Norsk"? Norsk meny da eller?

Trenger raske svar, skal bestille idag!

Mvh Petter!

LP står for Light Pack? Kan det stemme? Isåfall trenger jeg bare et "ja" så bestiller jeg.

Endret av Sealine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke sikker men tror enste forskjellen er at den ikke leveres med lader og oppladbare battteri. Jeg bestilte kameraet for noen på XD lørdag. De hadde ikke inne versjonen med batteri, så jeg bestilte lp versjonen og Den samme laderen med batteri ved siden av. En krone dyrere eller noe sånt!! Fikk kameraet i dag.

Lenke til kommentar

Norsk betyr at det er fra norsk importør. At du derfor får norsk bruksanvisning, og at du kan levere kameraet til en hvilken som helst Nikon forhandler om det er noe galt med det, ettersom det uansett skal sendes til norsk importør.

Er det EU versjon, eller noe annet enn norsk da, så må ett kamera med feil sendes der du kjøpte kameraet (går firmaet konkurs, så er det synd for deg) ettersom de må sende til utenlandsk importør. Er det innenfor ett års garantitid, er det mulig norsk importør godtar reparasjonen, men ettersom butikken selv er ansvarlig for reklamasjonsfristen, må det leveres dit. I tillegg tar slike saker lenger tid på grunn av lengre postgang til og fra utlandet. Du får heller ikke norsk bruksanvisning, og kan i verste fall ende opp med en bruksanvisning på ett språk du ikke forstår (tysk, fransk, italiensk e.l.). Ikke alle slike utenlandske pakker inneholder det samme som i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...