Frutos Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Heisann,jeg får ikke audiogalaxy til å virke..Får aldri koblet til noen server!!Har prøvd å bytte bruker men får ikke kommet inn selvom..Har brukt programmet aktivt før og plutselig bare virker det ikke..Dette har vart i noen dager no..Noen som vet hva jeg kan gjøre?? Mvh Frutos Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Har du installert en ny versjon i det siste? Eg ser ikkje noken anna utveg enn at du får prøve å avinstallere og deretter installere på nytt. Dette forutset jo sjølsagt at sjølve internett-oppkoblinga er i orden. Lenke til kommentar
Ever Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Får du: Connecting to server (260), og så står den slik og prøver å logge på i det uendelige? Lenke til kommentar
Frutos Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 16:17, Ever skrev:Får du:Connecting to server (260), og så står den slik og prøver å logge på i det uendelige? ja det gjør det...Vet du hva det er for noe jeg kan gjøre?? Mvh Frutos Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Bruker du personlig brannmur (f.eks. den innebygde i XP)? Lenke til kommentar
Frutos Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 20:35, borre skrev:Bruker du personlig brannmur (f.eks. den innebygde i XP)? Nei,jeg bruker win2k,og har ikke på noe brannmur der!! Mvh Frutos Lenke til kommentar
Ever Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Vet ikke hva du kan gjøre for å fikse det, men jeg har akkurat samme problemet, som oppsto helt av seg selv uten videre for noen dager siden. win2k, adsl fra ngt og lokalnettverk her. Lenke til kommentar
Frutos Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 No virker det igjen...Plutselig så virket det..fant en annen server!!ikke bare 260... Takk for hjelpen alle som har svarte på innlegget!! Mvh Frutos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå