Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ny video fra dette meget lovende spillet

The game is called F.E.A.R (First Encounter Assault and Recon) and its dibbed as "Half-Life meets The Ring".

The graphics are amazing and the special effects are insane. The dust flying off the walls, shockwaves from grenades, bullettime, etc

http://www.gamespot.com/pc/action/fear/preview_6100253.html

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg har hatt øynene oppe for det spillet en stund nå, kan trygt sies at jeg gleder meg som en liten unge :)

spelet vart vel vist for første gang eit par dager før e3 (eit bilde frå spelet) så det har no vert ei kort stund du har holdt auge med det,

men spelet ser bra ut det. håper det vert like bra som nolf serien :yes:

Lenke til kommentar
Begynner ikke bullet-time å bli litt oppbrukt?

Jo, det er jo litt old fashion nå....men det er jo døds fett likevel da!

PS!!!!! Noen her som har hørt om et spill som heter Trinity???

Jeg har lest om det for lenge sia, men det har ikke kommet ut ennå...

Noen som vet noe om det?

EDIT: Så filmen nå...det er jo så åpenbart at du møter på en haug med mutanter hele tiden, akkurat som Far Cry!

Kvaliteten på videoen sugde hardt, så jeg kan ikke si så mye om grafikken, bortsett fra at den ser ganske brukbar ut...fysikken ser også realistisk ut (som det egentlig burde gjøre på ALLE dagens spill)

Så, til dere som ikke likte Far Cry pga. mutantene; jeg tror ikke dette blir noen suksess for dere!

Dette blir nok et artig spill til å sløse vekk fri tiden med, men jeg tror også at dette ikke blir mer enn bare en ny Shoot `em up and go down the alley with only one unlocked door to finnish the level...

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Ja, jeg har hatt øynene oppe for det spillet en stund nå, kan trygt sies at jeg gleder meg som en liten unge :)

spelet vart vel vist for første gang eit par dager før e3 (eit bilde frå spelet) så det har no vert ei kort stund du har holdt auge med det,

men spelet ser bra ut det. håper det vert like bra som nolf serien :yes:

Spillet ble annonsert 11. Mai, altså en måned siden.

Lenke til kommentar
[iC,10/06/2004 : 20:25] PS!!!!! Noen her som har hørt om et spill som heter Trinity???

Jeg har lest om det for lenge sia, men det har ikke kommet ut ennå...

Noen som vet noe om det?

Ja... jeg hadde infoside om Trinity på WGN.

Men dessverre er Trinity kansellert som spill både til PC og Xbox :(

Fikk en kort pressemelding fra Gray Matter Studios om at det var kansellert, derimot husker jeg faktisk ikke grunnen... :blush:

(dette var i en periode hvor siden min ikke ble oppdatert eller jobbet på i det hele tatt, så hele greia gikk i glemmeboka...)

EDIT: fant ut grunnen... det var Activision som var grunnen:

Activision drops 10 titles from lineup! Publisher delivers quarterly numbers; says revenues dropped 31 percent. Ceases development on all platforms of Trinity, Shaun Palmer's Pro Snowboarder 2, Street Hoops sequel....

As to why the company canceled so many products, Doornink said, "Specifically, we have canceled the development of 10 games, which we believe are unlikely to produce an acceptable level of return on our investment. This will enable us to focus and increase our development and marketing resources on those franchises with the greatest potential. We believe that this realignment will enhance our position to capitalize on the opportunities presented by the growing mass-market."

Endret av RogueFreak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...