Gå til innhold

Hvilken harddisk er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
9600rpm=ingenting

Hehe... litt off-topic: kunne godt tenke meg å kjøpe en 9600RPM ingenting-disk... eller ikke... :wee:

En 9600 rpm disk ville vel vært så gammel og derfor liten at det ville vært uinteresangt og dessuten veldig tregt i forhold til andre vanlige disker

Det finnes en 5400 rpm disk på 300GB, men det har kommet 400GB disker med 7200 rpm.

Lenke til kommentar

Hvis trådstarter spør om hvilken harddisk som er best, så svarer jeg på det. Det er bare en disk som kan kalles "best". Og det er Seagate Cheetah 15K.3. Denne disken klår alt som finnes på markedet nå. Jeg har denne selv, og jeg er kjempefornøyd med den.

Lenke til kommentar

Hva som er best avhenger av behovene,trenger du en disk med bra ytelse,en støysvak disk,en stor disk eller en litt midt imellom. Uansett snakker vi om marginale forskjeller når det gjelder mellom forskjellige merker på 7200 rpm disker.

Samsung,opptil 160 gb,sata,stille men lav ytelse.

Wd,opptil 250 gb,bråkete med god ytelse

Maxtor,250 gb,Bråkete med god ytelse

Husk at det er marginale forskjeller vi snakker om her da(mellom 7200rpm altså),og hvis du vil ha noen på forumet til og anbefale deg en disk kan du alltids poste behov og lommebokstørrelse :)

Mvh 3dme/Ole sebastian

Endret av 3dme
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...