Stonescream Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 15" TFT SXGA skjerm (kan fint se på skjermen fra siden (60-80 grader)) 256 MB DDR minne 40 GB Harddisk (5400 rpm/s) Mobility Radeon 7500 grafikkort ? 32MB V92 modem integrert Intel PRO 100 VE Nettverkskort integrert JBL PRO høytallere i front. MEGET bra lyd. Vekt: Anslagsvis 2,8 kilo To USB utganger, S-video utgang for tilkobling til TV DVD/CD-RW (brenner) Infrarød port Mousepad PCMCIA-kort inngang Original strømadapter medfølger. Batterilevetid på alt fra 2,5 - 3,5 timer, avh. av bruk. WinXP PRO medfølger fra forhandler Alle CD?er medfølger, drivere og installasjon av WinXP Pc?en kjøpt ny i mai i fjor. Pent brukt Pris NY: 14 900,- Ikke så veldig god peil på bruktpriser med data så spør dere. er det greit eller kan jeg med god samvittighet prute litt på? Hovedformålet er å se litt film, spille og brenne ut musikk. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 For 8000,- syntes jeg det er en helt grei pris... 7000,- er kanskje bra (?).. Uansett leverer Compaq bra kvalitet på bærbare, så selve PC`en er det ikke noe i veien med til ditt bruk. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Ikkje verdt 8000,- spør du meg!! Endret 10. juni 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ikkje verdt 8000,- spør du meg!! Kan du utdype grunnen litt nærmere? Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 er ikke akkurat egnet til spilling da! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) sett litt rundt og mente selv at 8000 var littegranne i overkant. Mere for 7000 så enigi Knoxwille der. Skal se hva flere mener og så får jeg snakke med han som selger maskinen senere i kveld. nei spilling er egentlig utelukket om en da ikke fyrer opp gode gamle slægers... men til dvd og divx ut på tv vil den jo være utmerket. Har et rage med 8mb ram og det klarer divx i 800*600 oppløsning. værre er det at dvd leseren er så treig at det ikke er sjans i havet å få noe fornuftig fra den. Noen som kan si om DVD spilleren makter filmer osv? Endret 10. juni 2004 av Stonescream Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Kommer ann på spillet det... Har en nesten lik som jobb-PC, og kjører selv BF på den... Samtlige nye strategi-spill jeg har prøvd på den fungerer utmerket. Spillet blir nødvendigvis ikke ubruklig om man skrur ned på grafikken noe, slik man må på de aller nyeste. Men skal man ha noe som kjører DET flytende blir det langt dyrere. Det eneste jeg savner litt på min er 512mb ram, da 256mb har en tendens til å bli for lite i de aller fleste tilfeller. Men slikt kan oppgraderes. Spørsmålet hans var om det var en god pris, ikke om en bærbar til dobbelte av prisen var bedre... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 For å spille DVD-filmer trenger du ikke mer enn en 1X, så det er nok det minste problemet... Skjermen på Compaq`ene er også av kurrant kvalitet. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Personlig mener jeg ikke denne er verdt mer enn 6000, se bort fra nypris, dette er helt uvesentlig, se på hva en tilsvarende maskin ville kostet i dag og regn ut hvor mye du mener det er fornuftig og betale etter en person har brukt den i 1 år Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg kan ikke se at det står noe om CPU? Er det meg som er blitt blind på mine gamle dager? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg kan ikke se at det står noe om CPU? Er det meg som er blitt blind på mine gamle dager? Du er ikke blind..... Ville tippet på en 1.4 eller 1.5 mobile??? Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 ikke verdt 8000k... før det første er det lite ram, grafikkorte suger... denna pcen er ikke noe dig å spille på, kjenner en som har den pcen(med 512ram), suger å spille på... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 ikke verdt 8000k...før det første er det lite ram, grafikkorte suger... denna pcen er ikke noe dig å spille på, kjenner en som har den pcen(med 512ram), suger å spille på... Hvis du gidder å LESE innleggene, så ser du at spilling er utelukket. Og hvis han får maskinen til 7000,- så kan du jo prøve å finne en laptop med specs nok til å SPILLE med, samme vekt/størrelse og ikke minst batteritid til samme pris.... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 korrekt at jeg glemte å sette opp cpu. Er en pentium 4 2Ghz mobile... og litt lite ram er jeg klar over. Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 ikke kjøp den før 8000k! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 uhm..for 8000 så er du jo i det sjiktet hvor du kan finne deg en splitter ny som er hakket bedre. forstår ikke hva som går av folk som skal selge bærbar, prisene skytes jo til topps uansett hvor gammelt den er. hvis du først har vurdert å legge 8000 i den maskinen der, så hadde jeg heller investert litt til og endt opp med en splitter ny bærbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå