Zer0z Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Hei! en kompis av meg kom å spurte meg om hva som er galt når han skal kopiere en film fra CD til harddisken sin.. for han får "kan ikke kopiere" Screenshot ligger her: Takker for alle svar **edit** Minimere bildet* Endret 10. juni 2004 av Zer0z Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Enten så er filen korruptet brent, eller så er det hakk /riper på cd'n. Eller så har han en dårlig cd/dvd-rom. Endret 10. juni 2004 av Kilko Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 okei.. takk for tipset;) skal spørre han jeg Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Off Topic: Road Trip er en knall film Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Dette er en feilmelding som oppstår når filen som leses ikke blir lest riktig. Det er som oftest veldig vanskelig å rette opp feil på kilden til slike korrupte filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå