Arne And Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hallo! Jeg bestillte noe saker på komlett i går sånn i 14-tiden, men det jeg bestillte er enda ikke sendt fra komplett. Har ikke fått noe pakkesporingsnummer. Er dette vanlig? At sånnt tar over et døgn? Alt jeg bestilte var på lager i følge komplett. Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Har også bestilt varer, alle var inne på lager igår, men ordren er ifølge kontooversikt ikke pakket eller sendt idag, og nå er klokka 18:12 Blir vel først sendt i morra fredag, og da kommer det ikke frem før over helgen Endret 11. juni 2004 av lurerpaa Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Ja, du har nok rett i det. Regner med at det blir sendt i morgen og da er det ikke her før mandag. Kjipt....... hadde gleda meg til å bygge PC i helgen....... Lenke til kommentar
spetter Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Må bare si at jeg bestilte varer fra komplett.no i går kveld klokken rundt 19:38 , ble pakket og sendt ut i går også, slik at posten registrerte det i dag torsdag klokken litt etter 14.. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Vel jeg bestilte noen småting på onsdag, de ble sendt i dag Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Jeg bestilte 02/06 og har ventet på at en av varene skulle komme på lager Fra komplett.no Hvor raskt leveres varene og hvordan sporer jeg forsendelsen?Lagervarer sendes normalt i løpet av en til to virkedager. Vi forsøker naturligvis å sende samme dag, men dette avhenger av sesong, bestillingstidspunkt og lignende... Endret 10. juni 2004 av lurerpaa Lenke til kommentar
isiac Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Bestilte 1. juni, den siste varen kom inn på lager i går, og pakken er enda ikke sendt. Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Har noen sendt mail til komplett og purret? Sendte selv mail for ca 1,5 time for å forsikre meg om at de har varene , men er support pr. mail åpen nå? Ser at support på tlf. stenger tidligere. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Slik var det for meg de siste gangene også. Derfor skiftet jeg over til Netshop. Noenlunde like priser, men MYE kjappere og hyggeligere service. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg bestilte 02/06 og har ventet på at en av varene skulle komme på lager Fra komplett.no Hvor raskt leveres varene og hvordan sporer jeg forsendelsen?Lagervarer sendes normalt i løpet av en til to virkedager. Vi forsøker naturligvis å sende samme dag, men dette avhenger av sesong, bestillingstidspunkt og lignende... hva klager du over? har dem fått varene inn på lager? Lenke til kommentar
isiac Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Komplett har pakket sakene mine og gitt meg sporingsnummer og det hele, så den sendes nok i morgen fredag. Er jeg svinheldig så får jeg pakken kanskje på lørdag. Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Har iallefall fått sporingsnummer nå. Komplett har iallefall benyttet seg av regelen om 2 virkedager. Varene var inne på lager onsdag kl 15, men sendte først i dag på fredag kl 13. Venter spent... Endret 11. juni 2004 av lurerpaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå