Gå til innhold

Lepont vs. Lian-Li. Trenger hjelp til å velge!

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe en av disse to kabinettene:

1. Lepont

2. Lian-Li

Er usikker på hvem av disse gir mest for pengene. Er det noe som har erfaringer med Lepont kabinettet, så ut som den hadde god kjøling, mange vifter :thumbup:

Men denne kabinettet så utrolig fin ut: CM Stacker STC-T01 :dribble:

Så at de hadde det på Netconnection sin side, men er usikker på om de har den inne på lageret, er det noe som vet om dette, og eventuell om det følger med vifter i denne kabinettet? Den er ganske ny på markedet, så hvis noe skulle eventuell eie en slik, så vil jeg gjerne høre erfaringer om den :yes:

Til slutt lurte jeg på om denne PSU er god, om den er stillgående og stabil? http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ASP520WBLA

Takk til alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv et Lepont kabinett og er kjempefornøyd med det. Det er ganske bredt og dypt, så det er god plass i det. De medfølgende viftene lager "litt" støy på full effekt, så det kan være lurt å montere en viftestyring, slik at du får justert hastigheten på viftene. Virker som det er god kvalitet. Så er jo Lepont litt fine også da :thumbup:

Lenke til kommentar

Kjøp lianli hvis du vil ha mulighet til å modde mye selv (eller vil ha det diskre)

Kjøp lepont hvis du vil ha litt ferdigmodda men fortsatt ha mulighet til å gjør endel selv.

Lepont er en lianli-kopi dvs at de er så og si identiske innvendig. Kvalitetsmessig vet jeg ikke men mitt lepont kabinett virker hvertfall ganske så solid.

Lenke til kommentar

Tusen takk for alle svarene hittil :thumbup:

Men det jeg lurt om CM Stacker STC-T01 kabinettet, vet noen om det? hvis ja, så ville det hjelpe meg enda mer til å bestemme meg, for akkurat nå så fikk jeg veldig lyst på denne kabinettet :dribble: utrolig fin og praktisk design, og veldig god kjøling etter det jeg har sett og lest?

Lenke til kommentar

Den PSU du har linket til har jeg, kan anbefale den, den er stabil som et fjell, og de 3 viftene hører du som et lite sus på max rpm, men det følger med en viftestyring på dem, og på min rpm er dem lydløse, og psu blir knaptnok lunken etter 5 timer spilling av far cry.

Jeg fikk den 2 dager etter at jeg bestilte den, det følger med tommelskruer til å feste, strømledning, masse molexer der plasten er uv. 3 drops og en kulepenn :thumbup:

Leif :blush:

Endret av HuzZzla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...