Unstable Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tenkte å kjøpe en av disse to kabinettene: 1. Lepont 2. Lian-Li Er usikker på hvem av disse gir mest for pengene. Er det noe som har erfaringer med Lepont kabinettet, så ut som den hadde god kjøling, mange vifter Men denne kabinettet så utrolig fin ut: CM Stacker STC-T01 Så at de hadde det på Netconnection sin side, men er usikker på om de har den inne på lageret, er det noe som vet om dette, og eventuell om det følger med vifter i denne kabinettet? Den er ganske ny på markedet, så hvis noe skulle eventuell eie en slik, så vil jeg gjerne høre erfaringer om den Til slutt lurte jeg på om denne PSU er god, om den er stillgående og stabil? http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ASP520WBLA Takk til alle svar! Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Har selv et Lepont kabinett og er kjempefornøyd med det. Det er ganske bredt og dypt, så det er god plass i det. De medfølgende viftene lager "litt" støy på full effekt, så det kan være lurt å montere en viftestyring, slik at du får justert hastigheten på viftene. Virker som det er god kvalitet. Så er jo Lepont litt fine også da Lenke til kommentar
Shader Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Jeg har masse god erfaring med Lian Li, så jeg ville valgt det... Endret 10. juni 2004 av Shader Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Lian Li er strengt tatt i en klasse for seg selv. Enorm finish og tanke bak kabinettene sine... des,OUT! Lenke til kommentar
abrakadabradavel Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Kjøp lianli hvis du vil ha mulighet til å modde mye selv (eller vil ha det diskre) Kjøp lepont hvis du vil ha litt ferdigmodda men fortsatt ha mulighet til å gjør endel selv. Lepont er en lianli-kopi dvs at de er så og si identiske innvendig. Kvalitetsmessig vet jeg ikke men mitt lepont kabinett virker hvertfall ganske så solid. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 ble litt for mye av det gode på lepont kabinettet gå for lian-li Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 tviler på at den disco boksen av en strømforsyning er så stillegående at d gjør noe... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Kjøp lianli... genial plassering av harddiskene og som nevnt tidligere 10 cm dypere en vanlige kabinett som gjør at det blir god plass mellom harddisker og hovedkort osv. Hadde før et aopen bigtower, men føler at jeg har bedre plassering i dette. et bilde av mitt oppsett: http://www.aaseboe.com/Bilder/data/hele.jpg 2 harddisker og diverse annet som du ser Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hadde gått for Lepont egentlig skille meg ut Lenke til kommentar
abrakadabradavel Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Kjøp lianli... genial plassering av harddiskene og som nevnt tidligere 10 cm dypere en vanlige kabinett som gjør at det blir god plass mellom harddisker og hovedkort osv. Lepont er identisk inni, og hvis du sjekker målene så er det faktisk litt større også. Lenke til kommentar
Unstable Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Tusen takk for alle svarene hittil Men det jeg lurt om CM Stacker STC-T01 kabinettet, vet noen om det? hvis ja, så ville det hjelpe meg enda mer til å bestemme meg, for akkurat nå så fikk jeg veldig lyst på denne kabinettet utrolig fin og praktisk design, og veldig god kjøling etter det jeg har sett og lest? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Stacker kabbiset er drit fett!! men har LePont selv og er sinnsykt fornøyd! men ville nok valgt Lian Li, vel og merke servertoweret! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Kameraten min har Lian Li'en. Det er SÅÅÅÅÅÅ SEXY! Det er så bra løsninger på greiene så halvparten kunne faktisk hvert nok! Gå for Lian Li! Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Lian Li... hadde selv tenkt å kjøpe det-.... Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Den PSU du har linket til har jeg, kan anbefale den, den er stabil som et fjell, og de 3 viftene hører du som et lite sus på max rpm, men det følger med en viftestyring på dem, og på min rpm er dem lydløse, og psu blir knaptnok lunken etter 5 timer spilling av far cry. Jeg fikk den 2 dager etter at jeg bestilte den, det følger med tommelskruer til å feste, strømledning, masse molexer der plasten er uv. 3 drops og en kulepenn Leif Endret 13. juni 2004 av HuzZzla Lenke til kommentar
Superman_X Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) . Endret 27. desember 2009 av Superman_X Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hvis det følger med 3 drops og en kulepenn, er valget helt klart neste gang jeg skal velge psu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå