John_Torvald Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ehh noken som har hatt problemer m fks. Fått skada fingrane der...? Går ut frå at da berre e å ta den ut ekje da? Ska sette grillen i toppen og ha ventilasjons rør ned til cpu... da vil vel gje mindre grader tenkje eg! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ehm... Ja, det er jo bare å fjerne den. Er jo bare å la være å stikke fingrene borti der, så går det jo bra... Lenke til kommentar
John_Torvald Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Tja... det kan jo bli interesannt.. litt stressa.... så napper vifta i armhåra dine og SUGER deg inn i psu'en og du veggen vert røøøøøød..... Hehe neida ikkje påvirka av drapet i byen her, BYEN OK ikkje bygd.. hehe Lenke til kommentar
Skello Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Off Topic:Fra Førde eller? På min psu så skrudde eg av maskina (doh) tok ut psuen fra maskina og skrudde ut vifta sia grillen var skrudd foran den. Lenke til kommentar
John_Torvald Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Off Topic:Fra Førde eller? Yepp! Førde hallo kem i svarte drep folk der? døh! grrr idioti... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg skjønner ikke helt problem-stillingen din. Hadde du tenkt å gjøre dette mens pcen var på? 1. Skru av pcen. 2. Skru av PSU, bak og trekk ut strøm ledningen 3. Ta av grillen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå