Rafael Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Hei! Jeg har kjøpt en ny prosessor (fra netshop.no - svært god nettbutikk foresten) og ser at den har et lite sort merke på venstre side. (se bildet og ja, der ser verre ut i virkeligheten) Det er ikke noe stort, men jeg vet jo ikke tross alt ikke hvorfor det er der og hva som kan ha laget det. Er det for det første en god måte å fjerne det på? Isopropanol er som regel et godt valg om jeg ikke har hørt feil. Har tidligere prøvd å få tak i det uten hell, men har for ikke så lenge siden hørt at det er en type væske til biler som har et annet navn, men er isopropanol, og kan kjøpes på bensinstasjoner. Hva heter dette isåfall? I tilfelle prosessoren skulle være skadet, er bildet jeg tok en god garanti på at det ikke er jeg som har påført den skaden? Mvh og takk for all hjelp, - Rafael Endret 10. juni 2004 av Rafael Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 er ikke noe å tenke på.. funker prosessoren så er det bare å kjøre i vei.. Kjøp blå isopropanol.. det får du på bensin stasjoner.. funker veldig bra.. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 uansett så er det ikke på kjernen, men på varmesprederen Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 isopropanol = kondensfjerner Skal være lett å få tak i.. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 På bensinstasjonen skal du se etter kondensfjerner, sjekk at de ikke har blandet i noe annen skit. Den skal helst bestå av ren isopropanol eller 2-propanol som det også kalles (og farge). http://ecoonline.net/ecosuite/applic/searc...iewForm=htmlext Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Flott, tusen takk for svarene! Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 isopropanol = kondensfjerner Skal være lett å få tak i.. Isopropanol er vel ikke kondensfjerner.... Er det vel. Siste jeg sjekket var isopropanol spylevæske. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Kan sikkert godt være spylevæske også, men den jeg bruker er kondensfjerner og kan kjøpes i mindre flasker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå