Suppelars2k Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 ... girls. Smakløs, jeg vet. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 skjønte ikke den jeg det er jo bare noen som søler med våt sand da Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Med våt sand ? I think not Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 hahaha.. du holder kulturskatter i live ser jeg Haltan. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 skjønte ikke den jegdet er jo bare noen som søler med våt sand da da har du vel ikke blitt servert visse flott linker tenker jeg Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Genialt, HalTan. Til dere som ikke skjønner den: dere må se originalen for å få noe ut av denne. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Genialt, HalTan. Til dere som ikke skjønner den: dere må se originalen for å få noe ut av denne. Men anbefaler egentlig ingen til å se originalen Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det bør kanskje legges til, ja. hehe Lenke til kommentar
Laman Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 skjønte ikke den jegdet er jo bare noen som søler med våt sand da Søk tubgirl på google. Da blir du klok / kvalm. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tinkiwinki og dipsy er faktisk homofil, så jeg tror neppe de er noen "girls" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Tinkiwinki og dipsy er faktisk homofil, så jeg tror neppe de er noen "girls" Enkelte homofile menn liker å kalle hverandre "hun" og "henne"... Men anbefaler egentlig ingen til å se originalen Jodda. Legg for øvrig merke til at kremt... det vaginale partiet er sensurert, men ikke ... fontena. Japenerne, de japanerne :] Humor? I think not så morro not Hva i alle regnværsdager er poenget med slike utsagn? Om du ikke liker det, er det fryktelig lett å trekke seg ut av tråden uten at noen vet dere var her. Ingen her som synes det er spesiellt hyggelig at slike som dere sprer slik uhygge, so why bother? Selv om DERE ikke skjønte den/synes den var morsom/whatever, betyr ikke det at ikke andre kan ha glede av den. Endret 10. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hehe, ja kanksje tilen viss grad smakløst, men litt artig og da Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 skjønte ikke den jegdet er jo bare noen som søler med våt sand da Søk tubgirl på google. Da blir du klok / kvalm. Fant dette søte bilde når eg søkte på TubGirl I Deare You To Press it http://rileyolivia.home.comcast.net/images/tubgirl1.jpg Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 I Deare You To Press it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå