Chosiso Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Sikkert vært en tråd om dette før, men gidder ikke å lete Spørsmålet er om hvordan registrerer man et kontantkort? fikk idag NetCom kontant startpakke idag, og hvordna registrerer man den? og hva er prisen på SMS og MMS med NetCom kontant? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) http://mother.netcom.no/Login/login_page.html SMS-prisen er vel 69 øre hvis jeg ikke tar feil....... Endret 10. juni 2004 av jendor Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) 69 øre er riktig det ja. MMS koster 2.50,-. Du kan f.eks sende inn registreringen, det koster ingenting, og du kan også registrere via mother. Du kan også ringe inn. Netcom er påbelagt å registrere alle nye abonnenter nå, så det kan godt hende de ringer deg. Fikk du en sms av netcom? Det fikk jeg da jeg kjøpte T610 for et par uker siden. Der stod det et nr jeg kunne ringe gratis for å registrere. Endret 10. juni 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Nå funker alt.. fikk nytt NetCom startpakke fra Jendor! fikk melding fra NetCom ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå