Gå til innhold

Hvem har 7610 på lager NÅ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ringte 09:05, da hadde de 5 igjen, jeg trodde de hadde abbonement,det hadde de jo ikke.Hadde ikke helt bestemt om jeg skulle ha det eller ikke. Bestemte meg på ca,et kvarter, og ga blaffen i hele abbonementet, føler at jeg må ha denne telefonen fortere enn svint, klokka var da ca. 09:20, og ja, dere gjetter riktig, de var utsolgt.

PS: de vet heller ikke når neste forsyning kommer

Lenke til kommentar

Hei

Smartclub i Oslo har den til 4799.-De hadde bare den sølvgrå versjonen,de visste ikke om de kommer med svart/røde,lekker sak,fine deilige taster,fin å taste med

Lefdal kommer med en pris på 4995,de hadde den ikke inne,telehuset hadde den til 5999.-

:yes:

Endret av smoker2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg digget slike mobiler før.... og for et år siden kjøpte jeg sony ericsson p800!!!

Solgte den igår, og det er jeg glad for. Fordi når du er ungdom og ikke har behov for slike avanserte mobiler så blir det noe dritt med sånne dingsebomser. Jeg har prøvd nokia 7610, dritkul, men ALDRI om jeg skal kjøpe den. Liker ikke designet, for briefete(liker ikke å briefe). Jeg kjøpte p800 for 6500 og solgte den for 2000. Tapte 4500 kr på den forbanna mobilen :mad:

Nå skal jeg gå for nokia 6230......

(PS. Følte dette innlegget ble litt meningsløst :D )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...