runeovrebo Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 eg har set inn en ekstra strømforsyning i kabinette mitt. 1. korleis får eg dei 2 strømfosyningane til og jobbe i lag. starte samtidig o.s.v.? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 ta å kjøp deg et rele på biltema eller.no så kobler du 12v inn slik at releet lukkes når PSU1 starter, og den grønne kabelen og en sort fra PSU2 inn på de 2 andre punktene på releet. huff jeg er elendig til å forklare, må legge ut bilde Lenke til kommentar
runeovrebo Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 ja eit bilde hadde vært bra. må eg ha eit rele Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Nei du må ikke ha et rele, kan du gjøre det på den måten her, da vil dei starte og stoppe samtidig Lenke til kommentar
runeovrebo Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 takk for eit bra svar:) skulle vært fleire som deg her inne!! Lenke til kommentar
quack Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Beste beskrivelsen jeg har sett! Alle tiders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå