Kenneth Solfjeld Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tenkte jeg skulle kjøpe MP3 spiller, men det er så mye å velge mellom! Klarer ikke å bestemme meg Derfor trenger jeg DIN hjelp ! Her er hva jeg ønsker meg: Stor lagringskapasitet Fet lyd ( bør kunne drive fete headphones ) Lang levetid på batteri Pris er ikke vesentlig, bare man får mye for pengene. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Iriver H serie. Kanskje tilogmed den nyeste H3*0 som snart kommer. Ellers vet jeg av erfaring at Iriver H (tidligere iHP) serien er utrolig gode spillere, med ca 16 timers spilletid og du får den i 20 og 40 gigabytes størreslse. Trenger ikke driver og skal fungere fint med linux og, litt mer slit med Mac før ihvertfall. Kjempe fornøyd med min nå etter 4 måneder. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Iriver H serie. Kanskje tilogmed den nyeste H3*0 som snart kommer. Ellers vet jeg av erfaring at Iriver H (tidligere iHP) serien er utrolig gode spillere, med ca 16 timers spilletid og du får den i 20 og 40 gigabytes størreslse. Trenger ikke driver og skal fungere fint med linux og, litt mer slit med Mac før ihvertfall. Kjempe fornøyd med min nå etter 4 måneder. Tenker du da på iHP-120/140 ? Lenke til kommentar
magio Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hadde tenkt å kjøpe iHP-120, men så var den så j***** dyr at jeg heller kjøpte Creative Zen 30GB. Veldig fornøyd med valget Så, hvis penger ikke er viktig så kjøper du iHP-120 eller 140. Da får du virkelig kvalitet Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Denne er kanskje noe av det mer spennende nå : http://www.nomadworld.com/products/zentouch/ Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg har Archos Multimedia 20 og er storfornøyd ^^ Lenke til kommentar
gixer Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Her er hva jeg ønsker meg: Stor lagringskapasitet Fet lyd ( bør kunne drive fete headphones ) Lang levetid på batteri Vil du ha en flash-baser eller harddisk-basert spiller? Som oftest så henger ikke disse to kriteriene godt sammen. Harddisk-spillere har stor lagringskapasitet, men lav batteritid. Flash-spillere har ofte liten lagrinsplass, men lang levetid. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 dersom du kun skal ha musikk... så kan jeg ikke annet enn å gi ipod'ene en super anbefaling. Jeg har selv en 10G's modell (2-generasjon), den har jeg hatt en par-tre år nå, jeg er kjempefornøyd. fordeler: -PEN! -Aldri problemer! -xtern HD muligheter -min spiller holder har bat. kapasitet til å kjøre til jobben, jobbe et 10-timers skift, og kjøre hjem igjen. music all the way. -etterhvert blitt billig, ihvertfall hvis du kjøper en brukt tidligere generasjon. -god lyd, bruker den i HIFI anlegget mitt hjemme (20.000kr ROTEL). -få tak i en BURTON jakke med fjernkontroll på armen... dødsfett! (enorm WOW faktor) -tåler MYE bank, min har gått i gulvet altfor mange ganger (tilogmed fått bulk i alu-chassiet), ingen problemer, funker godt som f@en. bakdeler: hmmmm, noenhevder det finnes et bat. problem med disse spillerne, jeg har ikke hatt noe problem. -kun de nyeste har USB (de eldre har FireWire) -spiller ikke av WMA eller de andre mer spesielle systemene. -dårlige medfølgende øretlf. men du skal vel skaffe deg noe bedre uansett? Lenke til kommentar
Star Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Iriver H serie. Kanskje tilogmed den nyeste H3*0 som snart kommer. Ellers vet jeg av erfaring at Iriver H (tidligere iHP) serien er utrolig gode spillere, med ca 16 timers spilletid og du får den i 20 og 40 gigabytes størreslse. Trenger ikke driver og skal fungere fint med linux og, litt mer slit med Mac før ihvertfall. Kjempe fornøyd med min nå etter 4 måneder. Kaster meg på og anbefaler Iriver iHP-120/140 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå