Uin Viel Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Noen her på forumet som er medlem eller har hørt om http://elfwood.lysator.liu.se/? For de som ikke har det så er elfwood et sted for folk som liker å tegne skrive osv. eller folk som rett og slett vil bli kjent med andre, til det har vi http://elftown.lysator.liu.se/? som er en del av elfwood prosjektet. Bare et lite tips til folk som kanskje har en liten kunstner i seg Endret 10. juni 2004 av mads89 Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Hvorfor 2 topics om dette? Endret 10. juni 2004 av eXploid Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Har vært innom der med jevne mellomrom, najs side Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 jepp mye bra for den fantasy interesserte der... sukk, skulle ønske jeg hadde slikt talent.. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Heh, må jo være genialt å hente idéer til tekster osv der, er så forbanna mange foreskjellige tekster. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Ja en genial side Noen som tegner her på forumet? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Jada. Endret 13. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ja en genial side Noen som tegner her på forumet? Dama har en del tegninger HER. Må bare si ifra hvis det er noe dere liker Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Tegner du mye HalTan? Har du noe på Elfwood? Dama har en del tegninger HER. Må bare si ifra hvis det er noe dere liker Endret 14. juni 2004 av mads89 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Tegner du mye HalTan? Tja, litt opp, frem, tilbake og ned. Har du noe på Elfwood? Nope. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Noen bedritene spørsmål en må svare riktig på for å melde seg på. Tar for lang tid. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Noen bedritene spørsmål en må svare riktig på for å melde seg på. Tar for lang tid. Det er verdt det Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg ble akseptert inn på elfwood i dag, så nå får jeg snart lastet opp mine mesterverker .. Er det ingen andre her som er medlem (få link til galleriet da vel)? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg er medlem på Elftown... Men har ikke scaner så jeg har ikke noen tegninger å legge ut på elfwood (Uin Viel er nicket mitt på elftown) Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Her er en link til mitt galleri på elfwood.. Scanneren min er stugg , så bildene ble litt oppstripet og enten for lyse eller mørke . Photoshop ble "redningen" som vanlig, men bildene tar seg bedre ut på papir. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Her er en link til mitt galleri på elfwood.. Det var bra! Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Takkar .. Jeg har en bunke med blider som venter på å bli skannet inn, men en del av de beste er dessverre så godt som avtegninger (da har jeg selvsagt ikke lagt over eller kopiert bildet direkte på noen måte, og jeg tegner i min egen stil med egne detaljer) av malerier, figurer fra reklamer eller lignende, noe som ikke er tillatt på elfwood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå