FJERNET111 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Synes Slither er fet og forresten noen som vet hvor låten Velvet Revolver - Faithful kommer fra? Ser den ikke er på albumet heh. Mulig den har feil navn? Uansett flottings at Axel Rose sin stygge stygge stemme er vekke og vi har fått en som kan synge sånn noenlunde. Heftige riff og Slither er utrolig gøy å spille heh. Liker at noen band fremdeles tør å lage enkle og hardtslåene riff. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Uansett flottings at Axel Rose sin stygge stygge stemme er vekke og vi har fått en som kan synge sånn noenlunde. Axl Rose - stygg stemme? Hans stemme er jo genial! Litt spesiell kanskje, men jeg liker den -veldig-! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Axl Rose - stygg stemme? Hans stemme er jo genial! Litt spesiell kanskje, men jeg liker den -veldig-! Når de må leie inn en annen fyr til å synge reint på en sang, ja da har du stygg stemme da. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Axl har jo tøff stemme han da. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 jeg syns Axl har kjempekul stemme!! mye særpreg, du hører liksom med en gang hvem det er....heh.. GNR er konge Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Jeg så Velvet Revolver på Roskilde og ble megaskuffet! Greit nok det var dritkult å se Duff og Slash, men musikken var ikke særlig givende. Den var hard rock helt tiden, men det tok liksom ikke helt av slik som Guns'n gjorde. Nå er det jo heller ikke meningen at Velvet skal ligne Guns'n, men jeg synes det manglet driv i musikken. Endret 2. august 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå