Gå til innhold

Nec 1760NX og oppløsning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  er mulig å få vekk den der auto tips tingen som sier bytt oppløsning native eller va det nå het...

den kan du slå av på følgende måte:

"exit" ---> "exit" ---> ">" 2 tastetrykk --->"select" ---> ">" 4 tastetrykk

--> "select" og ---> ">" til "OFF" ---> "select" deretter bare "exit" til du er helt ute av meny systemet

håper dette hjalp :thumbup:

EDIT: det ble litt rotete men :ermm: ellers står det i MANUALEN

Funka fint det etter at jeg fant ut hva du mente med tastetrykk :thumbup:

bra du fant det ut :thumbup:

er klar over at det ble litt uoversiktelig :no:

NEC = ja gudene hvet :devil:

Lenke til kommentar

Er evig fornøyd med min NEC 1760NX ihvertfall. Lys og klar skjerm! Ghostinga som jeg hadde med min tidligere 17" flatskjerm er helt borte og jeg merker faktisk stor forskjell i spill. Virker som det går lettere og treffe folk nå.

Anbefales for de som har råd!

Lenke til kommentar
kan opplyse at denne er nå på ukens tilbud hos netshop :)

fant den under min jakt på ny hd :)

Oivind> Hvofor måtte du nå si det da?

Skal på lan neste uke, og hadde endelig greid å overbevise meg selv om at jeg ikke hadde råd til en LCD skjerm...

Must.... resist..... temptation...... to.... buy.....!

Takk for infoen, får sjekke konto (og smiske med foreldre ;))

[EDIT]

Var forresten bra du sa ifra. Når jeg sjekket konto fant jeg ut at noen svindler meg med visa kortet mitt! (Kortet har ikke fungert i taxier på flere måneder, men jeg fikk en taxiregning fra 11.06.04!)

Sorry for OT, mer er litt forbannet nå! :mad:

[/EDIT]

Endret av Mr.Garibaldi
Lenke til kommentar

skal ikke oppfordre noen til å løpe å kjøpe, men kan komme med et lite utdrag av LCD GUIDEN som jeg strax er ferdig med. Dette er hentet fra nest siste side (der vi anbefaler skjermer)

Spilleren:

Denne gruppen bør holde seg til TN baserte skjermer i 17” klassen. Dette fordi de er de desidert raskeste skjermene på markedet. Her er det mange modeller, men husk at ikke alle modeller er like gode. 19” skjermer er i dag ikke godt nok til å takle raske fps-spill. Men igjen varierer dette fra person til person. Derimot møter vi et par skjermer i 20” markedet som egner seg bra til formålet, men disse er ofte for dyre for en som ønsker å leke i denne klassen

Vi har valgt å anbefaler her

NEC 1760 NX.

Dette er en skjerm som rett og slett er helt utrolig og er pr dags dato den desidert sterkeste TN baserte skjermen på markedet.

Nevner også at NEC blir dratt frem i lyset på et par andre punkter :D

Lenke til kommentar
Ghostinga som jeg hadde med min tidligere 17" flatskjerm er helt borte og jeg merker faktisk stor forskjell i spill.

Ja skjermene i dag er mykje bedre enn dei som fantes på markedet for eit par år sidan, dette er ein god del som gløymer når dei argumenterer imot LCD skjerm.

Dei har forsatt sine svakheiter men utviklinga går framover og forspranget til CRT minker.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Samboerproblemet har jeg også :(

Men når det gjalt LCD skjerm gikk det perfekt. Hun var enig i at det var et godt kjøp.....

Håper hun syns det om alt det andre jeg har bestilt også :)

Problemet er at når Doom3 eller Halflife2 kommer ut så har jeg tenkt å dra til med X800Pro eller tilsvarende... Sitter med et Geforce 256 DDR for øyeblikket. Men så skulle jeg jo plent hatt den NEC-skjermen og da :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...