Wiktory Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) For første gang i mitt liv skal jeg montere en data som kjølepastaen ikke satt fast på kjøleribben. Kom til skade for å søle litt over prosessoren, tokk på litt mye Gjør dette noe? Endret 10. juni 2004 av Wiktory Lenke til kommentar
moray Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tørk det av med papir, og rens med rødsprit og Q-tips... Skal gå bra, det. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det kan være veldig skadelig, da endel typer pasta leder strøm. Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Åssen pasta og åssen cpu`? Skjedde det samme med meg, endte med at cpuen stilte seg til en xp 1900 jeg hadde en 2200 Tror det ble noe fae******* Med den, siden maskinen slår seg på av seg selv også.- Endret 10. juni 2004 av Redeemer Lenke til kommentar
Wiktory Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 prosessoren er av type AMD Xp 2200+ Kjølepasta er av type billlig....aner ikke fra hvor. Målte rett i pastaen med et multimeter...etter det jeg kan se leder den ikke strøm i det hele tatt. Vaska den med rødsprit å håper på det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå