Ni kon Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Som topic sier. En kollega prøvde nå å adda meg via msn messenger. Jeg fikk da beskjed om å slette en kotakt slik at hun kunne legge seg til listen. Hvordan får jeg økt antallet på msn messenger slik at jeg kan ha flere?? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tror ikke det går an med klienten fra mircosoft. Men du kan jo sjekke litt på mess.be, ligger omtrent alt av tull og tøys til msn der. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Har du virkelig kontakt med alle 150 stykkene?? (Edit: Kan skjekke om du kan få flere med Trillian) Endret 10. juni 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Wow!.....har aldri hørt om noen som har så mange "venner" ! Typisk MS da.....ikke bare skal dem ha monopol på softwaren du bruker, men dem skal i tillegg begrense vennekretsen din! Tror det er på tide med en liten underskriftskampanje her Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 he he, har jo 50 kollegaer. 10 A-venner, 20 B-venner, 1 samboer, 5 elskerinner, 19 viktige (i forbindelse med lcd), så kommer det en add fra en og annen forumbruker i ny og ne som opptar resten av plassen. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Da ville jeg ha slettet alt annet enn elskerinnene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå