Kjekssjokolade Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Hva er enkelt og greit det beste skjermkortet, til 3d spilling? Må helst ha hele navnet på kortet. __________________________ Topic endret av moderator Endret 10. juni 2004 av Opus Lenke til kommentar
Føss Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 skal du ha det aller aller aller beste må du vente litt!! kommer ikke i butikkene her i lille norge ennå! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Kor mykje pengar er du villig til å gi for eit sjermkort? Lenke til kommentar
Føss Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Kor mykje pengar er du villig til å gi for eit sjermkort? sier ikke det beste nok?? Lenke til kommentar
jossy Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 GeForce 6800 Ultra Extreme. Men det kommer ikke før om lenge. Men vent ca en halv måned og du kan kjøpe Ati Readon X800XT eller Ati PowerColor X800XT PE som er bedre. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300669&cks=PRL http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301021&cks=PRL Her er vel de to beste. De er enda ikke i butikkene i norge som noen sa. Det beste du kan bestille i dag er x800 Pro. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 De to korta Carnifex linker til er nok de to beste skjermkortene til spill. Da tar du bare det du liker best av Ati og nVidia... Lenke til kommentar
jossy Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Hvem liker du best av Ati og Geforce. En må liksom kjøpe etter hva en liker best. For de har begge veldig gode skjermkort. Men Ati er best i pris. Men det betyr ikke at de er dårlige, jeg mener selv at det ikke er så stor forskjell, men jeg holder meg til Ati.... EDIT: Skal faktisk kanskje kjøpe Asus Geforce 6800GT, jeg har hørt at det er litt bedre enn X800Pro. Endret 10. juni 2004 av jossy Lenke til kommentar
Føss Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvem liker du best av Ati og Geforce. En må liksom kjøpe etter hva en liker best. For de har begge veldig gode skjermkort. Men Ati er best i pris. Men det betyr ikke at de er dårlige, jeg mener selv at det ikke er så stor forskjell, men jeg holder meg til Ati.... det er hvem han liker best av ATI og nVIDIA... og bestem deg fort , jeg gidder ikke ha flere krangler mellom hvem som er best av ati og nvidia!! Lenke til kommentar
jossy Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Hvem liker du best av Ati og Geforce. En må liksom kjøpe etter hva en liker best. For de har begge veldig gode skjermkort. Men Ati er best i pris. Men det betyr ikke at de er dårlige, jeg mener selv at det ikke er så stor forskjell, men jeg holder meg til Ati.... det er hvem han liker best av ATI og nVIDIA... og bestem deg fort , jeg gidder ikke ha flere krangler mellom hvem som er best av ati og nvidia!! Ja, feil der. Enig! Håper dette IKKE blir en til kamp mellom de to... Endret 10. juni 2004 av jossy Lenke til kommentar
Føss Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Hvem liker du best av Ati og Geforce. En må liksom kjøpe etter hva en liker best. For de har begge veldig gode skjermkort. Men Ati er best i pris. Men det betyr ikke at de er dårlige, jeg mener selv at det ikke er så stor forskjell, men jeg holder meg til Ati.... det er hvem han liker best av ATI og nVIDIA... og bestem deg fort , jeg gidder ikke ha flere krangler mellom hvem som er best av ati og nvidia!! Ja, feil der. Enig! Håper dette blir en til kamp mellom de to... HVA!? håper du det blir en kamp??? EDIT: du fikset det... Endret 10. juni 2004 av 3D-player Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 CAPS i topic utgår med skyhøye kneløft! Lenke til kommentar
Føss Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 CAPS i topic utgår med skyhøye kneløft! heaæææææ??? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Hvem liker du best av Ati og Geforce. En må liksom kjøpe etter hva en liker best. For de har begge veldig gode skjermkort. Men Ati er best i pris. Men det betyr ikke at de er dårlige, jeg mener selv at det ikke er så stor forskjell, men jeg holder meg til Ati.... det er hvem han liker best av ATI og nVIDIA... og bestem deg fort , jeg gidder ikke ha flere krangler mellom hvem som er best av ati og nvidia!! Jeg har et ATI kort, det syns jeg er bra, men hvist nVidia er bedre så er det jo lurere å kjøpe et nVidia kort. Men personlig, så trur æ at ATI e bæst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå