Gå til innhold

SINNSYKE Sony Memorystick Pro priser...

Anbefalte innlegg

Jeg sitter å snurfe litt på jobben og drikker kaffe, så setter jeg nærmest kaffen i vrangstrupen.

Et Sony Memorystick Pro 512MB Kort, koster 3252 kroner hos XD.no og vi har alle lenge vist at MS er relativt dyre kort. MEN, nå skal du høre....

Jeg er inne på SONY sine sider og der ser jeg samme kort annonsert til 219,99 USD. Dette er rought regnet 1540 NOK. Dette er jo fortsatt "dyre" kort MEN DETTE ER SONY SIN OFFISIELLE PRIS og ALLE SELGER DENNE VAREN LAVERE ENN DU FÅR DEN PÅ SONY SIN EGEN NETTSHOP. Sånn har det alltid vært, ting er dyrest hos produsenten selv. Nå skal det sies at dette kortet har sunket i pris hos SONY, fra 199USD (2093NOK) men det er sinnsyk forskjell på prisen uansett hvordan du vender på det.

Hvis vi ser bort ifra at alt er billigere i utlandet, men fortsatt dyrest å kjøpe direkte fra produsenen selv, har vi i Norge en så SINNSYK prisforskjell at jeg blir "arj som en varj"

1 GB kortet koster 500USD og dette er 3500NOK. I NORGE KOSTER DEN 6443. DET ER JO PRISEN AV ET NYTT SONY DSC-P100 for svarte....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sitter å snurfe litt på jobben og drikker kaffe, så setter jeg nærmest kaffen i vrangstrupen.

Et Sony Memorystick Pro 512MB Kort, koster 3252 kroner hos XD.no og vi har alle lenge vist at MS er relativt dyre kort. MEN, nå skal du høre....

Jeg foreslår at du prøver produktguiden til akamera.no neste gang, så finner du ut at et Sony Memorystick PRO 512mb koster 1305,- på billigste webshop.

Å da er prisen plutslig ikke så ille :)

XD.no må ha overpriset sine orginale minnekort der noe jævlig fordi de sikkert har bedre fortjeneste på scandisk sine. De har jo skandisk sine PRO kort til 1600,-.

Netshop.no har vel 512 orginal sonybrikke de også til rundt 1300-1400 kr.

Endret av warelf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...