Qwert123 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei! trenger litt hjelp her... jeg kjøpte en n6600 for to dager siden og med en gang jeg kom hjem satte jeg den på lading, jeg starta den med en gang og tok ett par bilder og kikka litt i menyene.. dagen etter virka den helt fint men i dag tidlig hadde den plutselig gått tom for batteri.... dette kan da ikke vere normalt med en helt ny mobil...eller er de de??? takk for alle svar Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Første gang du lader batteriet bruker det å lades ut veldig fort. Hvis dette fortsetter må du bare sende den inn til service. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 kanskje det er dårlig kontakt mellom telefonen og batteriet eller at det første gangen lades ut veldig fort Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Stenges, dobbelpost. Du har en tidligere post som var feilpostet som jeg flyttet til rett forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg