Gå til innhold

Hvilken prosessor-produsent liker du best?


Blib

Hvilken prosessor-produsent liker du best?  

482 stemmer

  1. 1. Hvilken prosessor-produsent liker du best?

    • AMD
      318
    • Hitachi
      0
    • HP
      2
    • IBM
      11
    • Intel
      119
    • Motorola
      9
    • MIPS
      1
    • NEC
      0
    • Samsung
      0
    • Siemens
      0
    • SUN
      7
    • Texas Instruments
      3
    • Transmeta
      3
    • VIA
      5
    • Andre
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha, prisen på amd/intel er så å si identiske, bare at du får mer ytelse ut av intel.

intel = kvalitet

amd = kvantitet.

:yes:

Lenge siden du har vært i butikken vel, se her for amd og her for intel så ser du prisforskjellen.

Hvis jeg da velger en P4 2.8c koster den 1618,-

Tilsvarende AMD i ytelse: XP 3200+ 1587,-

Med vifte koster jo XP prosessoren mere..

 

 

Men dersom man går ned i ytesle, til f.eks XP 2500+, har ikke Intel noe med tilsvarende ytelse i den prisklassen.

Endret av Sigurd2
Lenke til kommentar
Hvis jeg da velger en P4 2.8c koster den 1618,-

Tilsvarende AMD i ytelse: XP 3200+ 1587,-

Med vifte koster jo XP prosessoren mere..

 

 

Men dersom man går ned i ytesle, til f.eks XP 2500+, har ikke Intel noe med tilsvarende ytelse i den prisklassen.

Tilsvarende amd er ikke den du har valgt, tilsvarende amd er den som har XP 2800+ i navnet. Amd's prossessor navn tilsvarer intels Ghz i ytelse på prossesoren, du må nemlig ikke la deg blende av Ghz det er ikke bare dette som teller.

Lenke til kommentar
Tilsvarende amd er ikke den du har valgt, tilsvarende amd er den som har XP 2800+ i navnet. Amd's prossessor navn tilsvarer intels Ghz i ytelse på prossesoren, du må nemlig ikke la deg blende av Ghz det er ikke bare dette som teller.

Feil!

 

AMD sin cpu rating sporer tilbake til thunderbird tror jeg det var.. skyt meg om jeg tar feil..

IKKE Intel sine CPU frekvenser..

Dette er tatt opp i tidligere tråder her.. søk og lær

 

Nå vill jeg ikke avspore denne posten og begynne amd - intel krangel.. så jeg stopper der..

 

Jeg valgte Intel, rett og slett for jeg synes de gir mest valuta for pengene.. når man ser bort i fra A64.. noe som ikke var på markedet når jeg gikk for Intel

Lenke til kommentar
Tilsvarende amd er ikke den du har valgt, tilsvarende amd er den som har XP 2800+ i navnet. Amd's prossessor navn tilsvarer intels Ghz i ytelse på prossesoren, du må nemlig ikke la deg blende av Ghz det er ikke bare dette som teller.

Feil!

 

AMD sin cpu rating sporer tilbake til thunderbird tror jeg det var.. skyt meg om jeg tar feil..

IKKE Intel sine CPU frekvenser..

Dette er tatt opp i tidligere tråder her.. søk og lær

 

Nå vill jeg ikke avspore denne posten og begynne amd - intel krangel.. så jeg stopper der..

 

Jeg valgte Intel, rett og slett for jeg synes de gir mest valuta for pengene.. når man ser bort i fra A64.. noe som ikke var på markedet når jeg gikk for Intel

det ble vel avslørt som en stor "bort luring" fra AMD ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...