Qwert123 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei! trenger litt hjelp her... jeg kjøpte en nokia6600 for to dager siden og satte mobilen i laderen. mens den sto på laderen hold jeg på å ta noen bilder og sånt og bare kikka litt i menyene, når jeg var ferdig skrudde jeg den av og lot den stå på lading resten av dagen pluss natta. dagen etter virka den helt fint men i dag tidlig var det plutselig ikke mer batteri på den.... er det vanlig eller?? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 N6600 = Symbian. Posten flyttes Kan være det er noe feil på batteriet ditt. prøv å lade den opp igjen og se hvor lang tid du bruker på utlading Lenke til kommentar
oneroffa Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hei!trenger litt hjelp her... jeg kjøpte en nokia6600 for to dager siden og satte mobilen i laderen. mens den sto på laderen hold jeg på å ta noen bilder og sånt og bare kikka litt i menyene, når jeg var ferdig skrudde jeg den av og lot den stå på lading resten av dagen pluss natta. dagen etter virka den helt fint men i dag tidlig var det plutselig ikke mer batteri på den.... er det vanlig eller?? Avsluttet du programmene helt? Hadd det samme problemet i starten, men oppdaget at det var et programm som stod og gikk i bakrunnen. Hold inn den midtre knappen på venstre siden så ser du om det er noen programm som står å går. Må venn deg til å avslutt alle programmene, og ikke bare trykk på rød knappen Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 da jeg kjøpte mobben selv merka etter første gangen jeg laddet den gikk batteriet veldig fort , mens ettrhvert ble det bedre og bedre vet ikke helt om det er vanlig men nåer det ok men ikke mere en det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå