Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Pakkesporing fra Nextgentel

Anbefalte innlegg

Huhei, nå ser det ut som modemet er på vei, men det er en liten detalj på NGTs kundesider som gjør meg litt bekymret: det står "Modemet sendt - Du kan spore ditt modem på http://www.posten.no ved å bruke refnr de ti bud". Er det bare jeg som er treg, eller burde den setningen generert et flott nummer i mitt hode som jeg kunne brukt på posten.no?

Jeg må også si meg litt forbløffet over at leveransedatoen nå er satt til 9. april 2002, som jo på en måte er i fortiden.

Vel. Jeg er i alle fall spent på om pakken kommer i dag. Ellers står det fortsatt at "Tilkobling i sentral skal utføres." Det har vært montør inne hos meg, men hva betyr dette? Er det enda en montør som skal ut og ordne ting, eller er det bare snakk om aktivering når jeg har fått modemet?

Mange spørsmål har jeg. Disse statussidene deres kunne godt vært hakket mer informative.

[ Denne Melding var redigert av: larseko på 2002-04-15 14:29 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde det helt likt deg for to uker siden. på sporingsssiden stod det ikke annet enn at pakken var en service pakke, men en dag etter egentlig leveransedato ringte en og spurte når han kunne levere pakken på døren min.

Når jeg sjekket statussiden to dager etter jeg var på nett var leveranse dato skrudd 2 uker tilbake til den dagen jeg opprinnelig skulle vært på nett og det stod fortsatt noe slik som "Oppkobling i sentral skal utføres" selv om jeg var på nett.

Don't worry! Det er er normalt

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-15 18:43, JoergenJonassen skrev:

Jeg hadde det helt likt deg for to uker siden. på sporingsssiden stod det ikke annet enn at pakken var en service pakke, men en dag etter egentlig leveransedato ringte en og spurte når han kunne levere pakken på døren min.

Når jeg sjekket statussiden to dager etter jeg var på nett var leveranse dato skrudd 2 uker tilbake til den dagen jeg opprinnelig skulle vært på nett og det stod fortsatt noe slik som "Oppkobling i sentral skal utføres" selv om jeg var på nett.

Don't worry! Det er er normalt

Kjempebra. Jeg fant forsåvidt ut at dette rare referansenummeret bare betød at pakken er sendt med budfirmaet "De ti bud". Det burde jeg kanskje ha skjønt, men den setningen ga jo ikke mening.

Lenke til kommentar

I går kom jammen modemet. Kjempebra. Men virket det? Å nei, da. Intet lys fra "DSL"-dioden. Jeg sitter et par timer i telefonkø hos NGT og får etterhvert beskjed om at det sannsynligvis er linjefeil og at en Telenor-dewd skal se på det. Så får vi håpe det skjer dette årtusenet...

(Egentlig er dette bra, for så fort jeg får nettet kommer jeg bare til å bli der.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...