kosh Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tekstbasert adventure spill må da ha vært de mest lærerike. Nyttet ikke å skrive feil der. For eksempel Larry... Lærte mye snusk der... definitivt hmm..lurer paa om foreldrene mine har faatt raskere linje.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hold dere til topic, folkens. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tror det er meninga at jeg skal ha 2048/256 Ekstra linja..?Ihvertfall går det mye raskere nå enn tidligere som var 1024kbps ADSL Pluss http://www.drumpounders.com/speedo.JPG Hvis du hadde 1024/768 før så, har du fått oppgraderingen... BTW: Jeg har ikke fått det enda Lenke til kommentar
Kannern Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Husker at vi fikk et brev fra telenor i vinter der det stod at hastighetene skulle bli oppgradert til sommeren.. Og sommeren har vel starta siden vi er i juni... Tar vel litt tid å oppgradere til alle kundene.. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Offtopic: Hvem program måler du med? Jeg må lufte meg litt jeg også nå, etter å ha lukket hatet inne... Hvem Hvilket Hva er det som skjer med denne verdenen...? Bra! Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Offtopic: Hvem program måler du med? Jeg må lufte meg litt jeg også nå, etter å ha lukket hatet inne... Hvem Hvilket Hva er det som skjer med denne verdenen...? Bra! Skulle selvfølgelig skrevet hvilket! Legger meg helt flat. Slå meg mens jeg ligger nede Det jeg mente med innlegget er at når jeg laster ned med ~100kb/s så laster jeg opp ca 3kbs(for å laste ned må man sende ut data). Har selv netlimiter installert(er den unøyaktig?), men jeg bruker også du-meter for å overvåke inn/ut hastigheten. Lenke til kommentar
marcus Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hadde fått 2Mbit linje idag jeg også, laster ned med 255kb/s fra dc++ akkurat nå Men telenor har satt ned prisene, så man bataler det det koster for 2Mbit nå (549,- mnd, samme som 1Mbit har kostet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå