Black&White Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei! Har kjøpt meg et brukt kamera på qxl.no, men det fulgte ikke med cd, så dermed har jeg ingen drivere. Har prøvd å søke driveruide.com, produsentens side, google, windows update. U name it, men jeg fant ingen kompatible drivere. Fant imiddlertid programvare for kameraet på en Tysk siden, men windows finner ikke drivere. Noen som har et Medion MD 6047 kamera eller vet hvor jeg kan få lastet ned rette drivere? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Hei!Har kjøpt meg et brukt kamera på qxl.no, men det fulgte ikke med cd, så dermed har jeg ingen drivere. Har prøvd å søke driveruide.com, produsentens side, google, windows update. U name it, men jeg fant ingen kompatible drivere. Fant imiddlertid programvare for kameraet på en Tysk siden, men windows finner ikke drivere. Noen som har et Medion MD 6047 kamera eller vet hvor jeg kan få lastet ned rette drivere? Fant noen drivere hos www.treiberupdate.de, vet ikke om disse virker for deg. Du kan laste disse ned her: Medion_MD6047.exe Endret 10. juni 2004 av Pingla Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Det var de samme som jeg hadde, men thanx anyway! Kjipe greier at jeg ikke får lagt inn bildene mine på pc'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå