moray Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg ville kjøpt med --> Kjølepasta <-- også.. Denne er noe av det beste på markedet.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Du har kjøler av type "silent" (Silent Breeze) . Dette er synonymt med kjølere som skal være stille på bekostning av kjøle evne men supportere f.eks xp3200 på default intilling (fsb/multiplier) "Silent" kjølere kan du egentig glemme når det gjelder overklokking. Da bør du heller gå for andre typer kjølere . Note: Det ligger i navnet . Silent betyr veldig ofte (om ikke allid) lav RPM på viftta . Navnet eller begrepet "breeze" betyr et bris av luftsrtømm , ikke hard flow av luft . ... Endret 11. juni 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Hvis ingen her noe å si om denne CPU-kjøleren og denne pastaen, kjøper jeg den. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Kjøp den du . På laveste instilling er den "en silent breeze" kjøler med 21db og på full fart er den et udyr til å kjøle med . Jeg har samme og den går nå med cpu=2,4ghz med 2500RPM . (ps xp2400-m på 1.6v) ... Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Program for å lese av CPU temp: MBM5 = Motherboard Monitor 5 Temperaturer på CPU er veldig individuelt.. Hvor kan jeg laste ned dette?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå