Riotguy Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg skal på Europe-konsert i morgen!!! woot!!! Flere som skal??? ( på hamar)! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ikke på skolen Riotguy? Eller Reiser du ikke før etter skoletid? Blir gjerne med jeg om du betaler biletten Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Mens dere slasker har fri og skal på konsert osv, har jeg faen meg lesedag! Siden visse folk i klassa kom opp i matte muntlig!!! Sånn kan man vel beskrive min tilstand. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Mens dere slasker har fri og skal på konsert osv, har jeg faen meg lesedag!Siden visse folk i klassa kom opp i matte muntlig!!! Sånn kan man vel beskrive min tilstand. Hehe.... Jeg var heldigvis en av de som ikke kom opp, så jeg har god tid til å gjøre hva jeg vil. Men det er for sent å reise på konserten i dag da om den var i går...... EDIT: Sånn kan man beskrive min tilstand: Endret 12. juni 2004 av Killerzevs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå