Tfosheim Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Et kunstverk av hovedkort På Computex Taipei i forrige uke ble det satt opp en "rekonstruksjon" av selveste Mona Lisa - som ble gjenskapt i en mosaikk av ASUS-hovedkort. Kunstverket er der fortsatt, og mottar stor interesse og mange tilbud. Les artikkelen her Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 20 milioner *leter nedi spare esken etter gamle hovedkort* Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tja... hva skal man si... Vi kan i hvert fall være glade for at det ikke skjer større ting i verden akkurat i dag (No news is good news) Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tja... hva skal man si...Vi kan i hvert fall være glade for at det ikke skjer større ting i verden akkurat i dag (No news is good news) Words...... Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det der må da være veldig stort...? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Jaja, va no bra laget då, ingenting å si på d. Hehe, forstår meg ikke noe på kunst...20mil for d der e no sinnsykt.... Hmm...tror eg ska lage min egen montasje av gammelt drit eg har i skuffen....kanskje eg ska dra frem d gamle 3dfx Banshee-kortet, lime på noen gamle 4MB EDO-rambrikker i et fint mønster, kalle d "tribute to obsolete tech" eller noe søkt i den duren og prøve å få d utstilt på kunstgalleriet...hvem vet, kanskje jeg håver inn en mill eller to Endret 10. juni 2004 av brsseb Lenke til kommentar
muffe Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Lurer på on jeg skal få noen til å sponse meg med et par hundre hovedkort og lage en skrik-versjon... Lenke til kommentar
notorled Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 enormt fett ! kjanske odd nerdrum blir hekta på pc-bygging? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 naknetisser av pci slottene og jentenes lille mus av cpu greia Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Hehe, artig! Kunstneren har nok lært en god del av å se på montasjer som de kult-aktige Yoda- og Darth Vader-plakatene, satt sammen av hundrevis av bilder fra Star Wars filmene. Edit: Her er en link til et slikt kult-bilde: Yoda (Photo Mosaic) Lagt til Darth Vader (Mosaic Puzzle) Endret 10. juni 2004 av The.Arisen.One Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hehe, artig! Kunstneren har nok lært en god del av å se på montasjer som de kult-aktige Yoda- og Darth Vader-plakatene, satt sammen av hundrevis av bilder fra Star Wars filmene. Edit: Her er en link til et slikt kult-bilde: Yoda (Photo Mosaic) Lagt til Darth Vader (Mosaic Puzzle) Nå er det litt mer imponerende å sette det sammen av hovedkort synes jeg, for det første er fargesammensetningen veldig begrenset, for det andre lages fotomosaikker som oftest(?) av programmer, ikke amnuelt av mennesker. AtW Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det var et orginalt kunsverk iallefall... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det der må da være veldig stort...? Det tenkte jeg og... Hvis man ser nøye på bildet til discloser.net, så ser man at det erom ikke hundrevis, så uhvertfall titalls PCI-porter. Så tror jeg jeg fant 10 CPU-sokler. (regner med at det ikke virker...) Lenke til kommentar
Tfosheim Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 ASUS synes det var så morsomt å se bilder av Mona Lisa-en "deres" på den andre siden av verden at de sendte oss et nytt bilde Større bilde her Virker ganske stort, ja ... De kaller det "technology smiling". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå