CastorFiber Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Han trenger vel ikke krabbe bak maskinen? Han har mikser.. Med hensyn til støy- har du muligheten til å plassere maskinen utenfor opptaksrommet? Koster ikke mange kronene for forlengerkabler til tastatur, mus og skjerm. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 sant det... og ja... Det hadde jo vært en fordel å hatt PCen i et annet rom... helt agree Lenke til kommentar
erl Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg kan ingenting om lyd og lydkort, men jeg kan sette opp en PC som er både billig og stillegående, samtidig som den skulle være god nok til dette bruket. Det er ingen krav til skjermkort, så et hovedkort med integrert skjermkort er prismessig å foretrekke. Helst et uten vifte®. Når det gjelder kabinett bør en gå for et som leveres med en strømforsyning med stor, stillegående vifte. Stillegående harddisk og prosessorkjøler er også et krav her. Det var ikke satt noe krav til størrelse av harddisk, men det er greit å ta så man har. Maskinen finner du her. Pris blir omtrent 6500, pluss frakt og lydkort. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Prisen ble 7500 kr. hos den eneste butikken som hadde alt inne.... Det er mer enn den jeg satt, og den hadde eget dedikert skjermkort samt kraftigere prosessor... jeg hadde også støydemping.. Endret 16. juni 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 "tips" Går jo ann å ikke bestille alt fra en butikk da... Blir vel 100rignsen mer i frakt eller noe men det lønner seg i dette tilfellet. Skulle nok fått det for under 6500kr ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå