Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Utstyr for Telio, trådløst nettverk etc

Anbefalte innlegg

Hei alle (mere nettverkskyndige enn meg)!

Er i ferd med å gå over til Telio, samt trådløs forbindelse til pc'en. Har per idag standard ADSL-modem fra Telenor, med kabel til pc'en. Hva trenger jeg for trådløs internettilkobling, mulighet til å kunne bruke WLAN-telefonen til Telio, samt annet som kan være kjekt (er totalt gadget-freak...)

Produktanbefalinger mottas med takk... Annen nyttig informasjon setter jeg også STOR pris på :D

Ha en flott dag, alle sammen!!!

Remy :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle (mere nettverkskyndige enn meg)!

Er i ferd med å gå over til Telio, samt trådløs forbindelse til pc'en. Har per idag standard ADSL-modem fra Telenor, med kabel til pc'en. Hva trenger jeg for trådløs internettilkobling, mulighet til å kunne bruke WLAN-telefonen til Telio, samt annet som kan være kjekt (er totalt gadget-freak...)

Produktanbefalinger mottas med takk... Annen nyttig informasjon setter jeg også STOR pris på :D

Ha en flott dag, alle sammen!!!

Remy :cry:

For å kunne benytte WLAN telefonen til Telio trenger du en trådløst aksesspunkt.

Du skriver ingenting om du har router fra før, eller om du har trådløst nettverkskort i din PC.

Men iallefall; Har du ikke router eller trådløst nettverkskort fra før, kjøp denne

Da har du det du trenger, trådløst aksesspunkt for WLAN telefonen, USB trådløst kort til din PC, og en router for å dele internett mellom din PC og WLAN-telefonen

Endret av runel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...