Røbber Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tenke jeg må se å få skaffet meg vannkjøling jeg også.. Mens så lurer jeg litt på hvilken som er best for kjøling og montering. Ncool Rev. RBX vannkjølingspakke. WaterChill KT12-L30 CPU/VGA/Chipset power kit. Har Bestillt Coolermaster STC-T01"Stacker" Kabinett fra Netconnection.no Lenke til kommentar
soink Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 jeg ville tro at n.cool settet er bedre enn waterchill. men ta også en titt på 3dfxcool sin nye pakke, husker ikke helt navnet men du finner den under vannkjøling -> pakker eller.no Lykke til med kjøp av wasserkoooling Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvis du skal ha waterchill, så må du hvertfall velge Antarctica. Men vil anbefale deg å ta en titt på dette settet som soink sa Lenke til kommentar
Røbber Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Trur det blir Ncool, ska bestille Kabinett fra Netconnection sjø. Ser bra ut det kabinnette der?? Og hvor finner jeg Antarctica fra watherchill? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Antarctica har de på komplett. Edit: kabinettet så greit ut ja Edit2: her er antarctica settet med dobbel radiator og L30. Edit3: 550posts Endret 10. juni 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Røbber Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Med tanke på montering så er Ncool bay vanntank letter å montere en Whaterchill sin tankt.. ka med vifter, er det ber med en Radiator med dual fan eller ?? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Med tanke på montering så er Ncool bay vanntank letter å montere en Whaterchill sin tankt.. ka med vifter, er det ber med en Radiator med dual fan eller ?? Det blir vel bedre kjøling med en dobbel radiator vs en enkel. Lenke til kommentar
Røbber Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Støy fra vifter er jo også et problem, ska kjøp meg vannkjøling for å få mindre støy. Hva bør jeg velg for å få mindre støy og best kjølling?? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Kjøp 2 (hvis du velger dobbel rad da) 120mm vifter på 15-20db så blir du fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå