Gå til innhold

win 2k pro innstillinger ??

Anbefalte innlegg

Hei Alle sammen!

Nå har har jeg lagt inn win 2k pro som andre operativsytem på maskina mi, har win 98 fra før, og det gikk helt smertefritt, da jeg brukte boot magic og partition magic. Da jeg ikke har så stor kjennskap til win 2k pro, lurte på om at det fantes noe program ala Tweak-ui for win 2k pro, slik at jeg forandre en del innstillinger uten å tukle for mye i registeret manuelt. Tenker spesielt på å forandre standardfolderen for programfiler fra c:program files til f.eks E:programfiler da programmene mine ligger der ifra før og også mine doku,emter fra c:diskentil en annen disk. Som sagt på win 98 brukte jeg programmet tweak-ui med stort hell til disse oppgavene og lurte derfor på omdet finnes noe lignende for win 2k pro??

Mvh Nerd-light

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Naar det gjelder "tweak-ui" lignende saker, saa finnes det ogsaa tweak-it fra http://www.jermar.com.

Ang. ProgramFiles, er dette ikke saa vanskelig hvis du nettopp har innstallert win2k. Tweak-UI kan lett brukes i denne situasjonen.

Men hvis du snakker om aa bruke programmer som du har innstallert for win98, paa win2k, saa har du ikke forstaatt at registeret inneholder os-spesifikke innstillinger for programmene dine.

Er det ikke dette du mener?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-15 13:47, DrDoogie skrev:

Men hvis du snakker om aa bruke programmer som du har innstallert for win98, paa win2k, saa har du ikke forstaatt at registeret inneholder os-spesifikke innstillinger for programmene dine.

Er det ikke dette du mener?

jeg mener vel egentlig om jeg kan installere programmene på nytt i win 2k på samme program partisjon men fortsatt bruke dem i win 98? var det klarere ?

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...