Nilz1 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Er det noen som kan bekrefte når W1 kommer? Jeg vet det står forskjellige datoer på diverse webshop.no, men er det noen som virkelig vet?? Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Er det ingen som jobber i fotobutikke el.l som ser disse sidene? Lenke til kommentar
leica Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Vi har ikke fått sikre datoer fra leverandørene enda, men tipper noen uker til ihvertfall.... Lenke til kommentar
M25 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det kommer i juni en gang, fordi det skal komme en test her på akam av da i juni Lenke til kommentar
Oggy Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 I følge pixit.no sier sony 16.juni. Så det så. Lenke til kommentar
anders72 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg kjøpte DSC W1 hos Schrøder i Trondheim tidligere denne uken. De hadde fått inn 2 kameraer på tirsdag eller onsdag. Det er sendt ut et fåtall kamera til de butikkene som bestilte først. Nye kamera kommer ikke før i august fra Sony Norge. (Mulig enkelte nettbutikker får det fra utlandet?). Anders Lenke til kommentar
Roncon Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Ja, hvordan er førsteinntrykket? Du må være en av de første som har fått kloa i ett. Lenke til kommentar
anders72 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Er ikke noen fotoekspert, men hadde med meg kameraet på fest i går og tok ca 40 bilder. Bildene ble veldig skarpe og fine. Så langt liker jeg kameraet veldig godt, spesielt at det er kjapt å slå på og tar bilder raskere enn andre kameraer jeg har prøvd. Det eneste negative så langt er at dette med at folk fikk røde øyne på mange av bildene og at lcd skjermen ikke fungerer så bra når det er mørkt. Anders Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Siba på Kvadrat i Sandnes har noen W1 kamera inne. Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Testet det litt og det virket være kjappt og tar meget bra bilder. Skulle hatt råd til et sånt et. Endret 14. juni 2004 av IRazor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå