El Viking Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei! Er det mulig å endre/fjerne den idiotiske snarveien til "Telenor Mobil" når man prøver å bruke wap? Er det umulig å gå på nett uten å gå innom "Telenor Mobil" først? Vil ha det slik at når jeg dytter joystick opp, så kommer jeg inn på min favorittside (les: det er _ikke_ Telenor Mobil). Har ENTRY-versjonen av T630. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Vil ha det slik at når jeg dytter joystick opp, så kommer jeg inn på min favorittside (les: det er _ikke_ Telenor Mobil). meny - kommunikasjon - wap valg - wap profiler - velg profilen du vil endre - avansert - endre startside Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Vil ha det slik at når jeg dytter joystick opp, så kommer jeg inn på min favorittside (les: det er _ikke_ Telenor Mobil). meny - kommunikasjon - wap valg - wap profiler - velg profilen du vil endre - avansert - endre startside Har prøvd det der allerede. Samme fordømte hjemmeside forsatt (Telenor Mobil). Heller til Molnas svar om at det ikke er mulig... Det er jo ganske dårlig, da.. Telenor i hue' og stedet-der-solen-aldri-skinner. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvis det er selve Entry-menyen du sikter til, og ikke den opprinnelige wappen, så får du ikkje fjernet eller endret den nei. Grunnen er at det ligger i selve programvaren på telefonen. Utrolig jalla av Telenor! Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Eneste måten er å installere annen firmware vil jeg tro. Søk etter andre med samme problemet på forumet til http://www.esato.com/ Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) QUOTE (El Viking @ 10/06/2004 : 12:44) Er det mulig å endre/fjerne den idiotiske snarveien til "Telenor Mobil" når man prøver å bruke wap? Hvis entry menyen er så utrolig bad... hvorfor i huleste kjøpte du en entry telefon da?? Endret 10. juni 2004 av kjellml Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 QUOTE (El Viking @ 10/06/2004 : 12:44)Er det mulig å endre/fjerne den idiotiske snarveien til "Telenor Mobil" når man prøver å bruke wap? Hvis entry menyen er så utrolig bad... hvorfor i huleste kjøpte du en entry telefon da?? Var ikke jeg som kjøpte den. Prøver å hjelpe en tekno-hemmet person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå