mthorsg Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei! Har laget meg en hjemmeside, jeg er ganske fornøyd med. Jeg lurte på om dere som kanskje har litt mer peiling enn meg se på den og gi meg tilbakemelding på evt. forbedringer. Du går til hjemmesiden ved å klikke her mvh. Mikael Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 helt grei side som fungerer bra til sitt formål Lenke til kommentar
mthorsg Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Takk skal du ha Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 helt grei side som fungerer bra til sitt formål Noe for deg.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Som Nidhogg helt enkelt sa, en side som er bra til sitt formål, men dessverre ikke mer enn det. Typografi: Dessverre nokså kjedelig. Ihvertfall på førstesida. Når jeg beveger meg inn på "Nyheter" må jeg faktisk lete etter overskriftene. Det er irriterrende. På siden "Tabellen" begynner du å nærme deg noe bedre. Skrift er fargelagt for tydelig å få fram et budskap, og det er en skikkelig overskrift, men en litt mindre annen-overskrift, som allikevel fremdeles er større enn brødteksten. Bra! På enkelte sider har du satt skifta til midtstillt. Det egner seg veldig dårlig. Header: Tja. Sikkert det svakeste ved denne siden. En helt okei header, egentlig, men ikke noe bedre. Jeg vil tro et fontbytte hadde gjort mye. Er det noe som er viktig for førsteinntrykk, så er det header. Det ser ut som du er forholdsvis fersk i gamet ennå, så hvis du trener deg litt, kan du jo gå tilbake å lage ny header i samme størrelse og bytte ut. Øvelse gjør mester. Brukervennlighet: Ganske bra! For en nykomling på denne sida kan det virke som om den egentlig er litt tom, fordi det ikke er så altfor mye info om klubben på forsida. Det er kanskje lurt å flytte tekst dit, for å fatte interresse? En mouseover i menyen kunne hjulpet. Da ser brukeren hvilket element han/hun holder musa over. Skrifta var liten, så da kan en liten mouseover hjelpe. Det er enkelt å fikse. Gjort på null komma niks. Til slutt: HAHAHA @ supporterne! Nå får andre ta seg av det resterende. Endret 10. juni 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå