eirik_tg Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Jeg bestillte en pakke med datakomponenter for en liten stund siden. Jeg henta pakken i posten og jeg trodde jeg skulle betale i posten, men neida.. På utsiden var der en giro som det stod "postoppkrav" på. På giroen var det ingen betalingsfrist-plass som det er vanligvis oppe i høyre hjørne. Det har vel gått en to-tre uker siden jeg fikk pakken og det jeg lurte på var om jeg slipper unna viss jeg ikke betaler denne giroen.. Det kan jo være at det er posten sin feil, at det ikke har tatt betaling da jeg egentli skulle betale når jeg henta pakken. Hva tror dere det er lurest å gjøre (betale, eller vente å se hva som skjer)? Det hadde vert fint å slippe å betale da, men det er vel lite trolig, eller?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Bare vent til du får purring og inkasso, så får du se Lenke til kommentar
SAA Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Her er det Posten som har gjort feil. Jeg opplevde det samme en gang, men jeg gikk tilbake å betalte giroen. Det er litt naivt å tro at du ikke får purring fra leverandøren etterhvert. [ Denne Melding var redigert av: SAA på 2002-04-15 13:34 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Det er vel best du betaler:D Eller så får du garantert en purring om en liten stund.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå